Дидактичні системи (початок).
Системою, як відомо, називається впорядкована певним чином сукупність елементів, взаємозв'язаних між собою і створюючих певну цілісну єдність. Системність властива багатьом педагогічним об'єктам: учбово-виховному процесу школи, процесам навчання окремим предметам, частинам цих процесів, окремим урокам, групі уроків і так далі
В наших украинских школах согласно различным данным от 80 до 90% школ имеют компьютерные классы. Конечно, с подключением к Интернету ситуация значительно хуже, но в целом все-таки довольно неплохо. Но, увы, на сегодня весь потенциал ИТ технологий в школьном образовании практически не используется.
Загальне поняття про методи навчання Метод (від греч. metodos) означає спосіб пізнання, дослідження явищ природи і суспільного життя, прийом, спосіб або образ дії; шлях просування до істини.
Здоровий глузд учня і наукові знання (Частина 1)
Намагаючись зрозуміти, чому, не дивлячись на всі старання вчителів, учні насилу сприймають точні науки, ми природним чином виходимо на проблему взаємин наукових знань і наукового мислення, з одного боку, і здорового глузду - з іншою. Між ними немало загального, бо, по зауваженню А. Ейнштейна, "вся наука є не чим іншим, як вдосконаленням повсякденного мислення".
Здоровий глузд учня і наукові знання (Частина 2)
Ми переконані в тому, що залучення учнів до точних наук, помітний поворот їх здорового глузду до наукового мислення стає можливим лише при гуманізації і гуманізації фізичної освіти. Перший напрям роботи вчителя по вирішенню завдань навчання і виховання передбачається реалізацію, через гнучку і тактовну дію, на інтелектуальний і емоційний світ учня, на його особу в цілому.