December 06 2021 09:43:59
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Статті: Методика та методологія навчання
Структура уроку. Загальні вимоги.
Зібрано типові вимоги до структури уроків різного типу.

Сучасні технології навчання історії. (Частина 1)
Слово «технологія» походить від грецьких слів – мистецтво, майстерність і - вчення. Тому термін «педагогічна технологія» в буквальному перекладі означає вчення про педагогічне мистецтво, майстерність.

Сучасні технології навчання.
В сучасному світі грамотне поводження з інформацією допомагає виробити певну позицію, яка формує зрілу особу, дозволяє їй робити правильні висновки, засновані на специфічному сприйнятті себе в світі. Це, у свою чергу, дозволяє вирости успішній особі, яка орієнтована на формування власного простору, своєї позиції, на досягнення матеріального благополуччя, коли можна дозволити собі багато різноманітних речей.

Формування досвіду наукової творчості в школі (завершення)
Слід зазначити, що умови, в яких знаходяться багато гімназистів і ліцеїсти, не сприяють виробленню у них здібності до виявлення проблем. Перешкодою цьому служить, як не парадоксально, прагнення педагога піднести зміст якомога логічніше. У цьому прагненні вчитель нівелює всі суперечності, які можуть виникнути в учня при підготовці до уроку.

Формування досвіду наукової творчості в школі (початок)
Загальновідомо, що розвиток ліцейної і гімназійної освіти в нашій країні стримувався штучно. В даний час можна відзначити, що ці учбові заклади зайняли гідне місце в системі освіти, Але у зв'язку з швидкістю зростання ліцеям і гімназіям не вдалося уникнути старої хвороби, яка в світовій педагогіці іменується інтелектуалізмом [3].


Цільовий аналіз уроку-проекту
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.09 сек. 2,809,410 унікальних відвідувачів