October 27 2021 19:40:12
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Статті: Методика та методологія навчання
Наочні методи навчання (частина 2)


Німецька система виховання у 30-середині 40-х років.

Після революції 1918 року в Німеччині була прийнята Конституція, яка проголосила загальне безкоштовне шкільне навчання дітей до 18 років. У 1933 році до влади приходить Гітлер. Його найперші укази стосувалися комплектації вчительських кадрів і шкільної дисципліни. Теоретиком і ідейним натхненником фашистської педагогіки став Ерік Крік.



Організація дослідницької діяльності учнів на уроках

У статті наводиться методика організації дослідницької діяльності учнів на уроках історії та в позаурочній діяльності



Орієнтовна схема самоаналізу


Особистісно-орієнтований урок: планування і технологія проведення
Перклад з російської статі І. Якиманської та О. Якуніна пр особливості проведення та планування особистісно-орієнтованого уроку.

Пам'ятка "ЯК ПРАЦЮВАТИ В МАЛІЙ ГРУПІ".

Серйозне обговорення будь-якого питання неможливо провести у великій аудиторії в короткий час. Для того, щоб всі змогли прийняти участь в обговоренні, висловити свою думку і допомогти один одному у вирішенні завдань, застосовується робота в малих групах.

Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.07 сек. 2,795,290 унікальних відвідувачів