October 27 2021 20:43:52
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Концепції і технології навчання (короткий огляд Ч.2)
Концепція і технологія інтерактивного навчання засновані на явищі интеракції ( від англ. interaction - взаємодія, дія один на одного). В процесі навчання відбувається міжособове пізнавальне спілкування і взаємодія всіх його суб'єктів. Розвиток індивідуальності кожного школяра і виховання його особи відбувається в ситуаціях спілкування і взаємодії людей один з одним. Адекватною, з погляду прихильників цієї концепції, і найбільш часто вживаною моделлю таких ситуацій є учбова гра. М.В. Кларіним, Ю.С. Тюнниковим і ін. вивчені освітні можливості гри, вживаної в процесі навчання: ігри надають педагогові можливості, пов'язані з відтворенням результатів навчання (знань, умінь і навиків), їх застосуванням, відпрацюванням і тренуванням, обліком індивідуальних відмінностей, залученням до гри учнів з різними рівнями знань. Разом з тим ігри несуть в собі можливості значної емоційно-особової дії, формування комунікативних умінь і навиків, ціннісних стосунків. Тому застосування учбових ігор сприяє розвитку індивідуальних і особових якостей школяра.

Під технологією інтерактивного навчання (ТІН) ми розуміємо систему способів організації взаємодії педагога і учнів у формі учбових ігор, що гарантує педагогічно ефективне пізнавальне спілкування, в результаті якого створюються умови для переживання учнями ситуації успіху в навчанні і взаємозбагачення їх мотиваційної, інтелектуальної, емоційної і інших сфер.

У структурі процесу навчання із застосуванням ТІН можна виділити наступні етапи:

1. Орієнтація. Етап підготовки учасників гри і експертів. Вчитель пропонує режим роботи, розробляє разом з школярами головні цілі і завдання заняття, формулює учбову проблему. Далі він дає характеристику імітації і ігрових правил, огляд загального ходу гри і видає пакети матеріалів.

2. Підготовка до проведення. Це етап вивчення ситуації, інструкцій, установок і інших матеріалів. Вчитель озвучує сценарій, зупиняється на ігрових завданнях, правилах, ролях, ігрових процедурах, правилах підрахунку балів (складається табло гри). Учні збирають додаткову інформацію, консультуються з вчителем, обговорюють між собою зміст і процес гри.

3. Проведення гри. Цей етап включає власне процес гри. З моменту початку гри ніхто не має права втручатися і змінювати її хід. Тільки ведучий може коректувати дії учасників, якщо вони відхиляються від головної мети гри. Вчитель, почавши гру, не винен без необхідності брати в ній участь. Його завдання полягають в тому, щоб стежити за ігровими діями, результатами, підрахунком балів, роз'яснювати незрозуміле і надавати на прохання учасників допомогу в їх роботі.

4. Обговорення гри. Етап аналізу, обговорення і оцінки результатів гри. Вчитель проводить обговорення, в ході якого виступають експерти, учасники обмінюються думками, захищають свої позиції і рішення, роблять висновки, діляться враженнями, розповідають про труднощі, що виникали по ходу гри, ідеї, що приходили в голову.

Застосування ТІН дозволяє вчителеві з'єднати діяльність кожного школяра (виникає ціла система взаємодій: вчитель - учень, вчитель - клас, учень, - клас, учень, - учень, група - група), зв'язати його учбову діяльність і міжособове пізнавальне спілкування.
Мотиваційна сторона процесу навчання обслуговується концепцією і технологією мотиваційного забезпечення учбового процесу.
Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.09 сек. 2,795,350 унікальних відвідувачів