December 06 2021 11:13:53
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Пам'ятка "ЯК ПРАЦЮВАТИ В МАЛІЙ ГРУПІ".
Серйозне обговорення будь-якого питання неможливо провести у великій аудиторії в короткий час. Для того, щоб всі змогли прийняти участь в обговоренні, висловити свою думку і допомогти один одному у вирішенні завдань, застосовується робота в малих групах. Оптимальна кількість учасників 5-7 чоловік. Щоб навчитися працювати в колективі, краще періодично міняти склад груп. Щоб згаяти час з користю, варто дотримувати процедуру і правила роботи в малій групі.
1. Почніть з визначення повістки: перевірте, чи всі однаково зрозуміли завдання, якщо потрібно, уточніть у інструктора завдання, питання.
2. Уточніть час на виконання завдання і план роботи, якщо він заданий (наприклад: обговорення питання – 5 хвилин, складання плакату – 3 хвилини, підготовка виступу – 2 хвилини, всього на виконання завдання – 10 хвилин).
3. Розподіліть ролі:
• Ведучий – надає слово, стежить за виконанням правив
• Секретар – записує всі пропозиції, ідеї, рішення
• Хронометрист – стежить за часом, попереджає, скільки хвилин залишилося до закінчення роботи
4. При роботі в групі дотримуйте наступні правила:
• Кожен учасник має можливість висловитися, якщо захоче
• Всі учасники групи поважають цінності і погляди кожного учасника групи, навіть якщо відчувають незгоду з ними
• Обговорюються ідеї, пропозиції, а не люди, які їх висловили
• Всі учасники роблять зауваження коротко і по суті
• Кожен учасник, навіть захищаючи свою точку зору, відкритий для сприйняття ідей, думок і інтересів інших учасників
• Всі виникаючі розбіжності, конфлікти вирішуються мирним шляхом з урахуванням інтересів учасників і правил роботи
• Всі учасники прагнуть створити відкриту, конструктивну, дружню атмосферу
5. Якщо по ходу роботи виникло нерозуміння завдання, брак інформації, інші труднощі, звернетеся до інструктора або запрошеного експерта
6. Після завершення роботи в групі, після закінчення заняття проаналізуйте самостійно і разом з товаришами по групі:
• Як ви оцінюєте роботу вашої групи?
• Що було найбільш вдалим і чому?
• Які виникли трудності?
• Як їх можна було подолати?
• Як би ви змінили свою поведінку наступного разу при роботі в групі?
• Як дотримувалися правила роботи? Як потрібно доповнити, змінити правила роботи в групі?

 


Иногда бывает необходимо найти специфическую информацию, к примеру историю формирования Воронежской области (РФ) и тогда работа в малых группах становиться просто находкой. Впрочем, вы всегда можете найти готовые Доклады по краеведению Воронежской области
Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.08 сек. 2,809,450 унікальних відвідувачів