October 27 2021 19:37:58
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Концепції інформаціної освіти, про які повинен знати кожен педагог

Ви зустрічаєте так багато технічних термінів, що вам стає складно провести точні межі між ними? Я вас цілком розумію і вважаю за необхідне запропонувати перелік основних і найбільш популярних освітніх концепцій, пов'язаних з інформаційними технологіями. Наведений нижче список - це проста спроба допомогти вам скласти більш повну картину того, що являють собою ці поняття, проводячи між ними досить чітку межу.


1.Адаптивне навчання


Це освітній метод, при якому комп’ютер використовується як інтерактивний навчальний пристрій. Комп'ютер трансформує навчальний матеріал під потреби учня, найчастіше це відбувається у формі відповідей на запитання і завдання. Сенс такого навчання полягає в тому, щоб за допомогою комп'ютера об'єднати інтерактивні можливості учня і наставництво викладача, з яким він може спілкуватися. Технологія включає аспекти, отримані з різних галузей знань, включаючи інформаційні технології, педагогіку та психологію.


2. Віртуальний клас


Віртуальний клас - це навчальне середовище онлайн. Його можна розташувати в Інтернеті з доступом через портал, або створювати окреме програмне забезпечення, для чого буде потрібно завантажити файли. Подібно до того, як у справжній класній кімнаті, учень у віртуальному класі бере участь у синхронному обговоренні, це означає, що викладач і учні заходяться у віртуальну навчальну середовищі одночасно.


3. МВОК


МВОК - це абревіатура, що означає «масові відкриті онлайн курси». Вона відсилає нас до інтернет-класів, створених для великого числа учасників. Зазвичай слухачі МВОК переглядають відео-лекції - як правило, нарізані на 10-15-хвилинні ролики - і беруть участь в онлайн обговоренні на форумі разом з викладачами та іншими слухачами. Деякі МВОК вимагають від студентів проходження перевірочних завдань та тестів, які передбачають вибір відповіді із запропонованих, а деякі - виконання завдань, котрі оцінюються кількома людьми, зокрема і самими слухачами. Деякі МВОК використовують обидва варіанти перевірки знань.

4. Синхронне і асинхронне навчання


Синхронні онлайн класи передбачають одночасну участь в них учнів і викладачів. Лекції, обговорення та презентації відбуваються у наперед визначений час. Всі учні, які бажають взяти в них участь, повинні бути онлайн в цей певний час. Асинхронні класи проводяться за іншим принципом. Викладачі викладають матеріал, лекції, тести і завдання, доступ до яких може бути здійснений в будь-який зручний час. Студентам (учням) може даватися часовий інтервал - зазвичай це тиждень - протягом якого вони повинні вийти для навчання в Інтернет один або два рази, але студенти вільні у виборі цього часу.


5. Змішане навчання


Змішане навчання, означає поєднання реального навчання «віч-на-віч» з викладачем у класі та інтерактивних можливостей. У минулому цифрові матеріали грали додаткову роль і допомагали реальному викладачу. Наприклад, змішане з традиційним навчання означає, що клас збирається «віч-на-віч» один раз на тиждень замість трьох. Вся діяльність з вивчення матеріалу, яка раніше відбувалася в класі, може бути перенесена в Інтернет.

6. «Перевернутий» клас (перевернуте навчання)


«Перевернутий» клас - це зворотний метод навчання, коли читання лекцій і вивчення предмету відбувається онлайн, а домашнє завдання виконується в реальному класі.


7. Самостійно кероване навчання


Самостійно кероване навчання - це процес отримання знань, при якому студент сам приймає рішення, без сторонньої допомоги або з такою, про своїх освітніх потребах, формулює цілі, яких хоче досягти, визначає людські та матеріальні джерела знань, вибирає і здійснює освітню стратегію і оцінює отримані знання.


 8. Система управління навчальним процесом


Система управління навчальним процесом (LMS) - це програмний продукт або сайт, використовуваний для планування, здійснення та оцінки конкретного навчального процесу. Зазвичай система управління навчальним процесом дає викладачеві можливість створювати і представляти студентам навчальні матеріали, стежити за участю студентів у навчальному процесі та оцінювати їх участь. Система управління навчальним процесом також дає можливість студентам брати участь в інтерактивних процесах, наприклад, в обговоренні в тред, у відео-конференціях і в дискусійних форумах.


 9. «Хмарне» навчання


По суті, хмара - це оригінальна вигадка, що дозволяє групі комп'ютерів, об'єднаних в мережу - зазвичай через інтернет, працювати як один. Потім, хмара - це модель, що дозволяє масштабувати джерела згідно потреб. Чим більше користувачів використовують систему, тим більша кількість джерел буде залучено.
Хмарна освіта використовує винахід безстрокової, універсально доступної, розширюваної комп'ютерної мережі та застосовує його для електронної освіти - від онлайн класів акредитованих університетів до маленьких навчальних модулів, використовуваних в приватних компаніях.


10. Мобільний навчання


Мобільний навчання - це можливість отримувати навчальні матеріали на персональні пристрої - КПК, смартфони та мобільні телефони. Спеціальні програми для мобільних пристроїв з посиланнями на освітні сайти роблять доступним будь освітній матеріал.


11. Система управління курсом (CMS)


Система управління курсом - це набір інструментів, що дозволяє викладачеві створювати навчальні матеріали і викладати їх в Інтернет без використання HTML або іншої мови програмування.


12. eLearning


Е-навчання, або цифрове навчання означає широкий спектр додатків і процесів, покликаних доставити навчальний матеріал студентам. Зазвичай це означає Інтернет, але може використовуватися і CD-ROM або відео-конференції через супутник. Визначення електронного навчання ширше, ніж онлайн навчання, навчання через Інтернет або комп'ютерне навчання.


13. Технологія 1: 1


Забезпечення кожного студента чи учня ноутбуком або планшетом, щоб зробити навчання індивідуальним, підвищити незалежність і збільшити кількість академічних годин за стінами класу.



14. Гейміфікація (Гейміфікація)


Гейміфікація використовує залучення в гру там, де зазвичай для гри немає місця. Багато експертів назвали гейміфікацію одним з найважливіших трендів в індустрії інформаційних технологій. Гейміфікація може застосовуватися в будь-якій галузі і в будь-якому місці для того, щоб залучити людей і розважити їх, перетворюючи користувачів в гравців.

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 2

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.08 сек. 2,795,287 унікальних відвідувачів