June 18 2021 05:25:40
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Особа, суспільство, держава. Особа і суспільство. (План-конспект уроку. 10 клас)

Мета: встановити рівень оволодіння учнями основами теоретичних знань і способами пізнавальної   діяльності;корекція засвоєних учнями знань, умінь та навичок.

 

Тип уроку: комбінований.

 

Обладнання: малюнки, таблиці, підручник, карта.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

 

ІІ. Актуалізація знань учнів 

Диспут «Україна демократична, правова держава»   .

    Клас розподіляється на чотири групи. Дві групи учнів дово­дять, що Україна є демократичною, правовою державою, інші дві групи спростовують це твердження.

Групова робота

   Пропонуємо учням у групах розв'язати задачі з визначення форми держави.

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Бесіда

1.     Що таке суспільство?

2.     Назвіть основні причини виникнення суспільства.

3.     Наведіть приклади індивідуальних і колективних суб'єктів відносин.

4.     Класифікуйте відносини за стійкістю взаємозв'язків, що вини­кають. Наведіть відповідні приклади.

5.     Наведіть приклади економічних і політичних відносин, з яки­ми ви стикаєтеся в повсякденному житті.

6.     Із якого приводу складаються відносини, що виникають між:

а)     учнем і вчителем у ході навчального процесу;

б)     водієм і пасажиром рейсового автобуса;

в)     міліціонером і хуліганом?

 

 ІV. Фізична хвилинка.

Робота в групах. Завдання

Учитель пропонує учням самим дати визначення понять «лю­дина», «індивід», «особа», «особистість», «громадянин».

Запитання

1.     Чим відрізняється людина від індивіда?

2.     Чим відрізняється індивід від особистості?

3.     Чим відрізняються особа та особистість?

4.     Як співвідносяться між собою дії людини як члена суспільства та громадянина держави?

5.     Що потрібно зробити, щоб у цих діях не було суперечностей?

 

V. Закріплення вивченого матеріалу 

Завдання

1.    Наведіть приклади впливу особи та суспільства одне на одного.

2.    Наведіть приклад, коли індивідуальні потреби людини вступа­ють у суперечність з потребами суспільства.     

       Що потрібно зро­бити, щоб ці суперечності не загострювались?

Бесіда

1.     В які зв'язки вступають особа і суспільство?

2.     Що означають поняття «особа» та «громадянин»?

3.     В які зв'язки вступають особа і держава?

4.     Чим відрізняються відносини особистості та суспільства від відносин особистості та держави?

 

VІ. Домашнє завдання 

1.     Опрацювати матеріал підручника.

2.     Підготувати повідомлення на тему «На яких засадах базують­ся взаємовідносини особи та держави?»

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.11 сек. 2,762,699 унікальних відвідувачів