May 06 2021 22:31:31
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Тема. Правовідносини

Мета: вчити пояснювати поняття за темою, аналізувати відмінності між правовими та моральними нормами, аналізу різних джерел інформації за темою, розвивати пам'ять, логічне мислення, виховувати повагу до законодавства власної держави, розуміння необхідності його дотримання.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: малюнки, таблиці, підручник, карта.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

 

ІІ. Актуалізація знань учнів

Запитання

1.    Що таке правовідносини?

2.    Які елементи включає в себе склад правовідносин?

Виконання практичної роботи

Завдання групам

Ситуації для аналізу роздається кожній групі.

Завдання

Визначте, які з зазначених осіб є фізичними, а які — юридич­ними особами.

  1. 12-річний учень школи;
  2. Суддя Полтавського міського суду;
  3.  спеціалізована школа № 41 м. Харкова;
  4.  магазин «Фуршет» м. Чернігова;
  5.  26-річний токар Кременчуцького автозаводу;
  6.  44-річний головний лікар районної лікарні;
  7.  38-річний підполковник СБУ;
  8.  управління з надзвичайних ситуацій Кіровоградської області;
  9.   дитяче аерокосмічне об'єднання «Сузір'я»;  
  10.   двомісячна дитина.

Фізичні особи

Юридичні особи

 

 

 

ІV. Фізична хвилинка.

 

V. Закріплення вивченого матеріалу

Завдання

1.  Доведіть, що існування тієї чи іншої системи права пов'язане з історичним, культурним, політичним розвитком даної дер­жави.

2.    Що таке правовідносини?

3.    Назвіть елементи складу правовідносин.

4.    Доведіть, що правовідносини охоплюють всі сторони нашого життя.

5.  Наведіть приклади правовідносин, в яких беруть участь юри­дичні та фізичні особи, та визначте в них елементи складу пра­вовідносин.

6.    У наведених прикладах визначте, у який спосіб проявилися правоздатність та дієздатність

 

VІІ. Домашнє завдання

Опрацювати матеріал підручника.

Джерело:

http://vchitel.info

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.07 сек. 2,748,881 унікальних відвідувачів