December 06 2021 11:22:37
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Методи стимулювання навчальної діяльності школярів

З тих пір, як навчання в нашому суспільстві стало не тільки загальнодоступним, але і обов'язковим, в очах багатьох учнів воно перестало бути благом, більше того, для багатьох воно стало тягарем, а іноді покаранням і мукою. Як же виховувати, повчати, просвіщати і одухотворяти, щоб навчання було бажаним, привабливим? Це одна з найскладніших проблем школи.


Ця тема актуальна стала особливо в даний час. З'явилися комерційні навчальні заклади, вступ в які не викликає труднощів при наявності грошових коштів.

Підлітки спілкуються один з одним і міркують, приблизно, так: «Навіщо вчитися, якщо тато за всі іспити заплатить?» Або «Чи треба вчитися, якщо поступати нікуди не буду, так як в сім'ї немає грошей?».


На перший погляд все, начебто, вірно. Але ж для процвітання будь-якої країни потрібні грамотні, освічені люди. Ось чому, я вважаю, потрібно використовувати всі методи стимулювання навчальної діяльності учня. І так як все починається з початкової школи. нам треба докласти всіх зусиль, щоб діти вчилися з захопленням, з радістю, вміли долати труднощі в навчанні.

Для того, щоб навчальний процес приносив дитині радість, треба, щоб ми самі навчилися:


1. любити дитину;
2. олюднити середовище, в якому живе дитина;
3. проживати в дитині своє дитинство.

Треба погодитися з тим, що не кожній дитині затишно у житті, тому ми повинні прагнути до того, щоб на наших уроках відчувала себе комфортно кожна дитина.

Різноманітні структури діяльності людини незмінно підкреслюють необхідність у ній компонента мотивації. Будь-яка діяльність протікає більш ефективно і дає якісні результати, якщо при цьому в особистості є формування почуття відповідальності і обов'язку у вченні.

Більшість із дослідників проблеми методів стимулювання навчальної діяльності приходить до висновку, що оскільки поняття метод багатоаспектне, багатостороннє, то метод навчання в кожному випадку повинен конструюватися вчителем. У будь-якому акті навчальної діяльності завжди поєднується декілька методів. Методи завжди взаємопов'язані, в принципі, як і все у нашому житті.

Ну а для вас зібрано цікаві оголошення на http://world-board.net.


Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.09 сек. 2,809,455 унікальних відвідувачів