July 27 2021 23:37:11
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Що таке закон?

Мета: познайомити школярів з поняттям закон, з підзаконними нормативно-правовими актами, їх видами;
підвести учнів до розуміння закону, як нормативного акта вищої юридичної сили;
виховувати в учнів високу правову культуру; переконання в необхідності законів.

Тип уроку:
комбінований.


Обладнання й матеріал:  Конституція України, для прикладу – будь-які закони і кодекси України; газети «Голос України» , «Урядовий кур’єр».

Основні поняття: закон, підзаконний акт, законодавчий процес, кодифікація, кодекс, офіційні видання України.

Форми навчання: «Мозковий штурм», «Уявний мікрофон».

Очікувані результати:
Після цього уроку учні зможуть:

-    називати ознаки закону й описувати процедуру його прийняття;
-    розрізняти закон і підзаконний акт;
-    аналізувати ситуацію, що регулюється підзаконним актом;
-    висловлювати судження щодо необхідності й важливості дотримання приписів законів.

План уроку

1.    Що таке закон і як він народжується?
2.    Які підзаконні акти врегульовують життя громадян.
3.    Де і як знайти юридичний документ.

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент.

ІІ. Активізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності.


«Мозковий штурм».
1.    Що таке закон?
2.    Яка роль закону в житті людини?
Відповіді та міркування учнів записати на дошці (аналіз і підбиття підсумків проводиться наприкінці уроку).

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

1.    Що таке закон і як він народжується.
а) Учні читають фрагмент тексту із книги Льюіса Керрала «Пригоди Аліси в країні чудес» і обговорюють у загальному колі такі запитання: звідки ( з якого джерела Король зачитав положення Закону номер 42)? Що, згідно Закону, належало їй зробити? Як ви думаєте , яке слово буде головним на сьогоднішньому уроці?

б) Словникова робота – формування поняття «закон».

в) Метод «Навчаючи вчуся». Кожна пара отримала по одному запитанню на картках, опрацювали його і доповідають класу.
1. Як «народжується» закон?
2. Що таке законодавча процедура?
3. Хто підписує закон?
4. Коли закон вступає в дію?
5. Які кодекси існують в Україні?

2.    Методом «Уявний мікрофон» обговорити, чи вирішує Верховна Рада як називатимуться вулиці у населених пунктах? Чи приймає Верховна Рада кожного року документ, який визначатиме, з яких предметів проходитимуть державну підсумкову атестацію цього року учні 9 класу? Чому?

3.    Де і як знайти юридичний документ?
Повідомлення учнів.

ІУ. Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу.

Гра в м’яч: кидаючи його учневі, запропонувати прокоментувати прислів’я.
1.    Закон суворий, але він – закон.
2.    Закон любити – в мирі жити.
3.    Закон, що павутиння: джміль пролетить, муха – зав’язне.
4.    Де закон – там і захист.
5.    Що мені закони, коли судді знайомі.

У. Підсумок уроку.

а) Зачитати на дошці всі міркування про поняття «закон». Учні самі виконують порівняльний аналіз щодо висунутих  ідей, записаних на дошці, і тим, що вони вивчених на уроці.

б) Оцінка активності учнів.

УІ.  Домашнє завдання.

1.    Опрацювати матеріал підручника.
2.    Написати твір – есе: «Роль закону в житті людини».

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.08 сек. 2,772,207 унікальних відвідувачів