November 16 2018 13:40:13
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Невеселі роздуми на ...
· Ранние развитие ребе...
· Здійснити перший кро...
· Цифровая графика - м...
· Бізнес-тренінги та п...
Лічильники
Додано статтю в розділ "Методика та методологія навчання"
У світовій і вітчизняній практиці зроблено багато зусиль по класифікації методів навчання. Оскільки метод категорія універсальна, “багатовимірна освіта”, володіє безліччю ознак, то вони і виступають як підстави для класифікацій. Різні автори використовують різні пыдходи до класифікації методів навчання.
Детальніше (Частина 1)

Детальніше (Частина 2)
Детальніше (Частина 3)
Професійна майстерність вчителя у сучасному світі
XXI століття висуває перед педагогічною освітою особливі завдання і, в першу чергу, ставить завдання підготовки педагога-майстра, педагога-гуманіста Модель педагога XXI століття передбачає передусім професійну, компетентну, таку, що творчо розвивається особистість, в якій переважають духовно-етичні, гуманні якості. Вчитель-гуманіст має свій гуманістичний почерк педагогічної діяльності, уміє ставити і вирішувати завдання гуманного виховання, встановлювати гуманістичний стиль взаємин з учнями, організовувати спільний пошук цінностей і норм поведінки.
Детальніше
Ерудит
ДИДАКТИЧНА ГРА 3 ВИКОРИСТАННЯМ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ
(3-4 КЛАСИ)
Детальніше
Чия праця важливіша?
ДИДАКТИЧНА ГРА 3 ВИКОРИСТАННЯМ ЕКОНОМІЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ
(3-4 КЛАСИ)
Мета. Закріпити знання дітей про джерела грошових прибутків, Учити диференціювати види трудової діяльності людини відповідно до їхньої цільової спрямованості.
Детальніше
Завдання для тематичного оцінювання з теми "Органи державної влади України"
Один із можливих варіантів проведення підсумкового оцінювання за тему "Органи державної влади України". Ми пропонуємо вам 4 варанти завдань, котрі потрібно тільки роздрукувати та розрізати відповідно до кількості учнів у класі.
Детальніше
Методичні рекомендації – чи потрібні вони вчителю?
статтіДумки вголос від одного із наших відвідувачів відносно потреби в методичних рекомендаціях котрі видаються для вчителів. Публікуємо майже без змін і правок. Авторство не вказуємо за проханням самого автора.
Детальніше
Коротка історія розвитку прийомів навчання
статтіПрийом навчання. Аналізуючи визначення поняття з різних педагогічних джерел, прийом навчання можна сформулювати так: це складова частина методу, одинична дія, конкретний чин, приватне поняття відносно загального поняття “метод”.
Детальніше
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.03 сек. 2,377,629 унікальних відвідувачів