June 19 2019 12:07:49
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
· Декілька слів про до...
· Реалії українського ...
Лічильники
Наочні методи навчання (частина 1)
Дослідження психологів, психолінгвістів, педагогів, фахівців з реклами відзначають високий ступінь сприйняття і осмислення інформації при одноразовому включенні всіх систем сприйняття: зоровою, слуховою, кынестетичною, тобто при розширенні системи сприйняття. Індивідуальні системи сприйняття у людей розвинені не рівномірно: переважає розвиток однієї або двох систем. Це пов'язано з історичним життєвим досвідом, особливостями географічного середовища, анатомо-фізіологічним розвитком організму, особливостями навчання і виховання.
Детальніше
Додано новий конспект для початкових класів.
конспекти уроківТема: утворення числа 200. Розкладання чисел на розрядні доданки. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що передбачають знаходження невідомого зменшуваного.
Мета: вправляти учнів у лічбі в межах другої сотні, у розкладанні чисел на розрядні доданки; ознайомити учнів з утворенням числа 200 та інших розрядних трицифрових чисел.
Детальніше
Конспект уроку для 2 класу на тему : "Розв’язування прикладів і задач"
конспекти уроківТема: Розв’язування прикладів і задач
Мета: закріпити вміння учнів додавати двоцифрові числа без переходу через десяток; виховувати увагу; розвивати логічне мислення учнів.
1. Організація класу
Продзвенів уже дзвінок,
Починається урок.
Ми за парти всі сідаймо,
Рахувати починаймо.
Детальніше
Практичні методи навчання (Частина 2)
Метод лабораторних робіт (лабораторний метод). Застосовується Для проведення учнями дослідів, експериментів, спостережень за явищами, процесами переважно в умовах спеціальних лабораторій, кабінетів і із застосуванням технічних засобів.
Детальніше
Практичні методи навчання (Частина 1)
Метод вправ є, мабуть, найпоширенішим, найбільш ефективнішим і пріоритетнішим серед практичних методів по закріпленню знань, виробленню умінь і навиків. Суть його полягає в систематичному відпрацюванні уміння і навиків шляхом розумових дій, що ритмічно повторюються, маніпуляцій, практичних операцій в процесі узагальнюючої взаємодії учнів з вчителем або в спеціально організованій індивідуальній діяльності.
Детальніше
Поняття про педагогіку як науку
Свою назву педагогіка отримала від поєднання двох грецьких слів "пайдос" – дитина та "аго" – вести. У дослівному перекладі "пайдагогос" означає "дітовод". Педагогом в Стародавній Греції називали раба, який буквально брав за руку дитину свого пана і супроводжував її в школу Поступове слово "педагогіка" почало вживатися в більш загальному сенсі для позначення мистецтва "вести дитину по життю", тобто виховувати її і навчати, направляти духовний і тілесний розвиток.
Детальніше
Принципи дидактики
Процес навчання – це особливий вид людської діяльності, це специфічна соціально-педагогічна система, а будь-яка система грунтується на певних загальних положеннях, які і називаються принципами. Дидактичні принципи є визначальний при виборі змісту освіти, при виборі методів і форм навчання і тому подібне.
Детальніше
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 2

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.03 сек. 2,479,740 унікальних відвідувачів