September 19 2020 11:53:55
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Ігор Лікарчук: успіх реформи залежить лише від учителя

Давно я так не сміявся, прочитавши ось ці слова офіційного повідомлення, розміщеного на сайті МОН: «В Міністерстві наголошують на ключовій ролі методистів для мотивації вчителів на творчу та плідну роботу з дітьми. «Від вас залежить 50% успіху. Наше спільне завдання допомогти вчителю, а отже озброїти його методичними матеріалами», - пояснив заступник Міністра (це пан Хобзей - І.Л.). Як на мене хай краще пообіцяє вчителям праці водорозчинний флізелін для вишивки чи будь-яку іншу корисну в шкільній роботі річ.


На його думку, до цієї роботи необхідно також долучити завучів кожної початкової школи. Жаль, що пан заступник не розуміє простої істини: успіх реформи залежить лише від учителя без усіляких відсотків. А справа методистів - не заважати учителю й допомогти йому, якщо той попросить.


Тут ключове слово - «ЯКЩО». Хороший учитель і сам «озброіть» будь-якого методиста, бо саме вчитель щодня працює з дітьми, а не із папірцями. Поганому вчителю ніякі методичні матеріали не допоможуть, хто б ними його не «озброював». Але видимість роботи із «озброєння» буде.

Дуже жаль, що в МОН також не розуміють простої істини: допомоги вчитель потребує не папірцями у вигляді методичних рекомендацій, а створенням умов та матеріальних і моральних стимулів до творчої праці.


Що стосується «завучів», то мені соромно, що в МОН не знають: таких посад у штатних розписах шкіл немає із середини 70-х років минулого століття. Але дивуватися подібній «компетентності» працівників МОН не можна. Це стиль роботи.

 

Автор: Ігор Лікарчук, екс-керівник Українського центру оцінювання якості освіти.

 

Джерело: http://osvita.ua/blogs/52028/

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.09 сек. 2,664,397 унікальних відвідувачів