December 10 2018 06:06:53
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Невеселі роздуми на ...
· Ранние развитие ребе...
· Здійснити перший кро...
· Цифровая графика - м...
· Бізнес-тренінги та п...
Лічильники
Статті: Методика та методологія навчання
Дидактичні системи (початок).
Системою, як відомо, називається впорядкована певним чином сукупність елементів, взаємозв'язаних між собою і створюючих певну цілісну єдність. Системність властива багатьом педагогічним об'єктам: учбово-виховному процесу школи, процесам навчання окремим предметам, частинам цих процесів, окремим урокам, групі уроків і так далі

Дистанционное обучение перспективы для украинских школ (часть 1)

В наших украинских школах согласно различным данным от 80 до 90% школ имеют компьютерные классы. Конечно, с подключением к Интернету ситуация значительно хуже, но в целом все-таки довольно неплохо. Но, увы, на сегодня весь потенциал ИТ технологий в школьном образовании практически не используется.



Експериментальна педагогіка


Загальне поняття про методи навчання
Метод (від греч. metodos) означає спосіб пізнання, дослідження явищ природи і суспільного життя, прийом, спосіб або образ дії; шлях просування до істини.

Здоровий глузд учня і наукові знання (Частина 1)
Намагаючись зрозуміти, чому, не дивлячись на всі старання вчителів, учні насилу сприймають точні науки, ми природним чином виходимо на проблему взаємин наукових знань і наукового мислення, з одного боку, і здорового глузду - з іншою. Між ними немало загального, бо, по зауваженню А. Ейнштейна, "вся наука є не чим іншим, як вдосконаленням повсякденного мислення".

Здоровий глузд учня і наукові знання (Частина 2)
Ми переконані в тому, що залучення учнів до точних наук, помітний поворот їх здорового глузду до наукового мислення стає можливим лише при гуманізації і гуманізації фізичної освіти. Перший напрям роботи вчителя по вирішенню завдань навчання і виховання передбачається реалізацію, через гнучку і тактовну дію, на інтелектуальний і емоційний світ учня, на його особу в цілому.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.02 сек. 2,390,665 унікальних відвідувачів