December 10 2018 07:10:50
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Невеселі роздуми на ...
· Ранние развитие ребе...
· Здійснити перший кро...
· Цифровая графика - м...
· Бізнес-тренінги та п...
Лічильники
Статті: Методика та методологія навчання
Концепції і технології навчання (короткий огляд Ч.1)
В процесі навчання можна виділити як мінімум змістовну (чому вчити), процесуальну (як навчати), мотиваційну (як активізувати діяльність учнів) і організаційну (як структурувати діяльність викладача і учнів) сторони. Кожною з цих сторін відповідає ряд концепцій. Так, першій стороні відповідають концепції змістовного узагальнення, генералізації учбового матеріалу, інтеграції учбових предметів, укрупнення дидактичних одиниць і ін.

Концепції і технології навчання (короткий огляд Ч.2)
Концепція і технологія інтерактивного навчання засновані на явищі интеракції ( від англ. interaction - взаємодія, дія один на одного). В процесі навчання відбувається міжособове пізнавальне спілкування і взаємодія всіх його суб'єктів. Розвиток індивідуальності кожного школяра і виховання його особи відбувається в ситуаціях спілкування і взаємодії людей один з одним.

Концепції і технології навчання (короткий огляд. Завершення)
Організаційна сторона може бути представлена рядом концепцій і технологій. Ми коротко розглянемо основні положення концепції і технології концентрованого навчання, мета якого полягає в ліквідації багатопредметності учбового дня, калейдоскопичності відчуттів і вражень при формуванні знань, роздробленості процесу пізнання і створення такого процесу навчання, коли замість шести предметів на шести уроках протягом учбового дня (і чотирнадцяти предметів протягом учбового тижня) вивчається від одного до трьох предметів.

Концепції інформаціної освіти, про які повинен знати кожен педагог


Коротка історія розвитку прийомів навчання
Прийом навчання. Аналізуючи визначення поняття з різних педагогічних джерел, прийом навчання можна сформулювати так: це складова частина методу, одинична дія, конкретний чин, приватне поняття відносно загального поняття “метод”.

Метод і методика роботи з книгою (завершення)
Формування навиків роботи з книгою, обумовлених специфікою предметів, що вивчаються, вимагає від вчителя цілеспрямованої копіткої роботи. Навчальних книг видається дуже багато, і не завжди автори професійно готові орієнтувати книгу на передбачуваного читача (в першу чергу учня ). Але, наприклад, в Швеції на 1 шкільний предмет припадає 4 книги:
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 4

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.04 сек. 2,390,749 унікальних відвідувачів