Здоровий глузд учня і наукові знання (Частина 3)
На жаль, в практиці навчання нерідкі випадки, коли ради досягнення розуміння учнями того або іншого учбового матеріалу вчитель огрублює і спрощує зміст наукових істин, зокрема коли, наприклад, електромагнітні і ядерні явища та квантові ефекти підганяються під модельні уявлення механіки без подальших обмовок.
Здоровий глузд учня і наукові знання (Частина 4)
Дослідження показують, що ці мотиви формують в учня свідоме і ефективне по своїх результатах відношення до занять фізикою. Слід підкреслити, що без хоч би задовільного виконання інших елементів учбового процесу, "нецікавих" для даного учня, його захоплення очікуваного успіху йому не приносить. Не підкріплене ж успіхами, воно втрачає свою первинну силу і може загаснути зовсім. У розумінні цього вчитель повинен допомогти учню усвідомити, що в будь-якій найцікавішій для нього справі є так звана чорнова робота, без виконання якої не відбудеться головне - його захоплення.
Інтерактивні методи навчання як засіб оцінювання знань учня.
Як зробити кожен урок цікавим, захопливим і добитися того, щоб урок розвивав розумову активність учнів, пізнавальний інтерес? Які педагогічні технології дозволяють розкрити дитині знання, які вчитель оцінить справедливо? Над цими питаннями працювали, працюють і працюватимуть багато педагогів. Існує безліч різноманітних прийомів організації занять, які допомагають дітям проявити свої здібності. Одін з ефективних прийомів - інтерактивні методи навчання.
Класифікація методів навчання (Частина 1)
Класифікація методів навчання (Частина 2)
Класифікація методів навчання (Частина 3. Завершення)
|