Практичні методи навчання (Частина 1)
Асинхронне навчання в загальноосвітній школі
Переклад статті з російської мови про практичне використання асинхронного навчання у загальноосвітній школі.
Вибір методів навчання. Розвиток методів навчання (початок)
Відсутність мотивації у навчанні школяра
Проблеми з мотивацією до навчання з'являються найчастіше несподівано. Ще вчора першокласник з радістю виконував домашні завдання і переживав через кожну букву, а вже сьогодні підліток взагалі не цікавиться шкільним навчанням і навіть прогулює уроки.
Групова робота на уроках
Що являє собою групова робота. Вся навчальна робота на уроці відбувається при певному взаємодії вчителя і учнів, а в якійсь мірі і учнів між собою. Учитель робить на учнів вплив певного змісту словесно, за допомогою інтонації, міміки та ін Учні ж сприймають ці дії, реагують на них, залежно від чого змінюються зміст і форма подальшого впливу вчителя. Характер цієї взаємодії і визначає форму роботи на уроці.
Дидактичні системи (завершення).
Суть цілісності проблемно-розвиваючого типу навчання - в підлеглості всіх його частин і функцій основному завданню: формуванню цілісної людини - гармонійному розвитку індивідуальності і соціалізації особи. Щоб практично вирішити цю задачу, необхідний цілісний підхід до організації навчання. У чому він полягає?
|