April 03 2020 19:39:57
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Дитина може бути не спроможною до навчання

Більше 5% школярів стра¬жда¬є від не¬спроможності до навчання, ко¬тра про¬яв¬ля¬єть¬ся в складностях сприйняття усної мови і пись¬ма.Більше 5% школярів стра­жда­є від не­спроможності до навчання, ко­тра про­яв­ля­єть­ся в складностях сприйняття усної мови і пись­ма.

Таким дітям зазвичай ставлять діагноз "затримка психомовного розвитку" або дислексія.

Дис­лек­сія - наслідок порушення кровобігу го­лов­но­го моз­ку. Складності в читанні можуть виникати і з інших при­чи­н. Серед них, для прикладу ­нев­рал­гі­чні де­фек­ти зору та слуху.

Не­дивлячись на те, що дис­лек­сія це ре­зуль­тат нев­рал­гі­чних осо­бливостей людини, вона не вважається пси­хі­чною хворобою і мо­жет бути диіаг­нос­то­ва­на у лю­дей з різ­ним рів­нем ін­тел­лек­ту.

Читання і пись­мо мають велике значення в сучасному суспільстві.

Той, хто спроможний сприймати і опрацьовувати інформаційний поток швидко та єфективно, знаходится в значно кращому становищі.

В звязку з цим, особливо важливо вчасно впізнати та діагностувати дислексію, або ж схильність до неї.

Існує декілька різновидів психомовних розладів:

  • Дис­фо­не­зія – дитина важко сприймає інформацію на слух..
  • Дисей­де­зія – дитині важко візульно сприймати написане, а як наслідок – проблеми при читанні.
  • Дис­нем­ки­не­зія - ді­ти з та­ким диіаг­но­зом відчувають значні рухові проблеми, особливо при ручному письмі. 

Ді­аг­ноз, без­умов­но, мо­жет по­ста­вити лише професіонал, а для батьків важливою є інфмормація про ознаки при яких можуть виникати підозри психомовних розладів. Ми ре­ко­мен­ду­ємо вам відвідати спеціаліста з метою диіаг­нос­ти­ки, у випадку якщо дитина::

  • Швидко втомлюється при виконанні письмових та мовних завдань;
  • Пропускає окремі слова при читанні;
  • Занадто близько підносить книгу до очей, прикриває чи закриває одне око при читанні (при цьому також варто пройти перевітку і у окуліста);
  • Відчуває головний біль при читанні чи по його завершенні;
  • Киває головою назад-вперед;
  • час­то тре очі під час читання/письма;
  • відчуває труднощі в запамятовування, ідентифікації і відтворенні основних геометричних фігур;
  • пише слова і букви задом наперед;
  • ухиляється від виконання письмових та усних домашніх завдань;
  • погано читає;
  • має занадто нерозбірливий поччерк;

Оптимальним варіантом, при підозрі на психомовні розлади стане повне обстеження дитини (офтальмолог, психіатр, логопед-дефектолог, психолог) доповнене ультразвуковою і томографічною діагностикою головного мозку.

Лише після цього можна буде встановити остаточний діагноз і, при наявності розладів, підібрати індивідуальний курс лікування.

В більшості випадків для усунення проблеми достатньо корекційної терапії. Медикаментозне лікування використовують лише при важких формах дсилексії, котра спостерігається у дитини в комплексі з іншими психічними розладами, такими як аутизм, ДЦП та інші.

 

 

Цікаво, що з цього приводу думають представники ВУЗів нашої країни? Запрошуємо висловити власну думку всі інститути та університети Києва та інших областей нашої країни.

Коментарі
#1 | MamaKatja September 16 2011 22:13:38
Дякую, дуже цікаво. Але як вчителям пояснити, щоб вони не принижували таких дітей, всім своїм єством показуючи, що це аутсайдери? як би шкільні наставники могли допомогти таким дітям?
#2 | Sasha September 26 2011 18:34:49
вікіпедія пише, що дислексією "страждали" Ганс Крістіан Андерсен, Вінстон Черчіль, Людвіг ван Бетховен, Вольфґанґ Амадей Моцарт, Томас Едісон, Джон Леннон, Оззі Озборн, Пабло Пікассо, Кіану Рівз, Стів Джобс, Річард Бренсон

Тому пензлик, чи макбук в руки і вперед Grin
#3 | LidijaVolodymyrivna September 29 2011 11:07:06
MamaKatja
Для чого навішувати ярлики? Вчителям й так не легко. Перепрошую. але кожна собака вважає за обов’язок гавкнути на вчителя.
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 2

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.12 сек. 2,594,975 унікальних відвідувачів