September 23 2019 08:49:40
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
ЗМІ для шкіл?

Декілька днів тому прочитав доволі цікаву новину – розпочинається конкурсний відбір для участі у програмі розвитку шкільних медіа. Ідея, доволі цікава, адже в сучасному глобалізованому світі вміння правильно та цікаво подавати інформацію є доволі суттєвим поштовхом для кар’єрного росту та самовдосконалення. Ідея в принципі хороша проте, як на мене, є в неї декілька суттєвих недоліків.

 

Перший, і як на мене найбільш вагомий – чому  передбачається відбір лише двадцяти учасників, адже в нашій країні тисячі шкіл, котрі хотіли би прийняти участь в проекті. Нажаль, організатори поставили доволі жорсткі вимоги, тому ті, хто раніше не пробував створити власне шкільне видання не зможуть подати свої заявки.

 

Другий, не менш очевидний.  На сьогодні для багатьох учнів, особливо у сільських школах, не має стимулу пробувати себе як журналіста ЗМІ. Адже в переважній більшості випадків всі їхні інтереси зводяться до найпростіших. З власного досвіду можу стверджувати, що знайти тих, хто готовий вчитися та працювати на перспективу доволі складно. Відмічу, це чітко помітно не лише серед учнів шкіл, але й дорослих. Тим більше, що учні зараз будуть швидше обговорювати нові моделі смарт-годинників із сайту www.black-watch.com.ua чим тенденції ЗМІ та сучасний правопис.

 

Третій, попри низьку зацікавленість учнів, основною проблемою стане низький рівень грамотності, адже будь-які публікації потребують достатніх знань сучасної української мови. А на фоні постійних змін правопису та «вдосконалення» граматики проблеми із грамотним використанням мови виникають навіть у професійних журналістів.

 

Ну і четвертий, найбільш вагомий, більшість учнів банально не хочуть пробувати нічого нового. І причина тут банальна – вони не бачать перспективи. Адже тільки одиниці з них чітко знають ким хочуть стати в майбутньому. Навіть випускники,в  переважній більшості, на запитання про майбутню професію відповідають просто – на що стане балів ЗНО туди і будемо поступати.

 

В принципі список недоліків ініціативи, в цілому хорошої, і чого гріха таїти, перспективної, для окремих категорій учнів можна продовжувати і далі. Однак, враховуючи що середньостатистичний учень не дивиться новин на ТБ, не читає їх в мережі та не цікавиться тим, що відбувається в країні мушу констатувати. Цей проект, як і десятки інших розрахований на великі школи, а їх в нашій країні стає все менше, так само як і вчителів, котрі готові за невелику зарплату повністю вкладатися в майбутнє покоління.

 

 

 

 

 

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.04 сек. 2,509,104 унікальних відвідувачів