October 15 2019 07:51:02
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Інформатика у 6-му класі та декілька висновків із практики

Буквально декілька днів тому, мене ощасливили тривалою заміною уроків. І все б нічого, але предмет доволі цікавий – інформатика для 6-го класу. На перший погляд ніби і проблеми не має, проте є одне але… Вчителька, котру потрібно замінити не залишила планування. Вона просто грюкнула дверима школи і заявила: «Більше педагогом працювати не буду ніколи в житті».


Звичайно, можна зрозуміти, що випускник університету із навичками програмування не схоче працювати на мізерну зарплату, їсти собі нерви, та постійно «корчити дурня» прагнути навчити дітей, котрим усе байдуже… Але давайте не будемо про сумне.


Отже, довелось терміново знайти готове календарне планування інформатика 6 клас. Бажано із мінімальною необхідністю правки. Знайшов доволі швидко, проте, після ознайомлення з плануванням та типовою програмою МОНу виникло доволі багато запитань.


Перше, і як на мене основне – як навчити  10 дітей об’єктно орієнтованому програмуванню при наявності чотирьох комп’ютерів? При цьому, враховуючи постійний прогрес програмування, комп’ютери можна вважати уже морально застарілими, оскільки вони встановлені 10 років тому.

Друге, як правильно побудувати роботу для того, щоб учні, котрі не дуже прагнуть до знань захотіли вчитись. Як варіант можна спробувати інші підходи та напрямки, проте, більшість дітей банально не привикли докладати зусиль при навчанні.


Третє, як змусити дітей пригадати матеріал, котрий вони вчили минулого року на уроках інформатики.


Ну і по четверте, погодьтесь, що у кожного вчителя з часом виробляється власний «стиль» викладання і доволі часто зміна вчителя змушує учнів витратити час на сприйняття матеріалу в дещо іншій подачі.


З іншого боку, потрібно згадати і про те, що більшість авторів програм та наказів МОН просто ігнорують – інформатика, особливо програмування, це надзвичайно динамічна галузь науки. І, якщо говорити щиро, більшість інструкцій стають «застарілими» уже з часу свого видання.


Тому, тепер сиджу і ламаю голову над тим, як правильно побудувати навчальний процес та заохотити (зацікавити) учнів 6-го класу до вивчення програмування зокрема, та інформатики загалом.

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 2

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.04 сек. 2,520,465 унікальних відвідувачів