October 24 2018 09:01:45
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Невеселі роздуми на ...
· Ранние развитие ребе...
· Здійснити перший кро...
· Цифровая графика - м...
· Бізнес-тренінги та п...
Лічильники
Невеселі роздуми на тему чому?

Осінні дні підводять підсумок вступної кампанії остаточно. Ніби і все добре, всі учні успішно здали ЗНО та вступили у ВУЗи, проте, на душі все ж сумно. І причина цього банальна – найталановитіші та найперспективніші вибрали для вступу не українські, а іноземні навчальні заклади.


Одна із учениць, до речі, рідкісний випадок на сьогодні, логічно мисляча дитина із нестандартним підходом до вирішення проблем вирішила навчатись у Польщі. Звичайно, мовна проблема нікуди не зникла, проте, враховуючи її цілеспрямованість та наявність адаптаційного періоду дозволять вирішити тимчасові складності. Однак, бентежить статистика – лише кожен десятий український студент, котрий вчиться закордоном планує повернутись до дому. От і тут, майже 100% можна бути впевненим у тому, що ця дитина уже не повернуться в Україну. Адже рівень оплати праці (в перспективі), та і чого гріха таїти, навчання у Польщі значно вищі від вітчизняних.


Якраз поспілкувався декілька годин тому із цією дитиною телефоном, і вона, перебуваючи за кордоном сказала просто – мовної проблеми, як такої немає, адже основа слов’янська  і говорять зрозуміло, та й при потребі можна пререйти на сайт по кліку і перекласти в онлайні будь-яку фразу. Вбило інше, дитина потрапивши у іншу країну раптом відчула себе потрібною. Увага з боку представників ВУЗу не на словах, а на ділі. Чистий кампус і доброзичливі сусіди спрощують адаптацію до нових реалій. Цікаво, а які враження будуть після початку роботи в сучасній бібліотеці? Як зміниться світосприйняття після спілкування із викладачами спеціалістами-практиками (на відміну від більшості вітчизняних викладачів-теоретиків) котрі дозволяють і навіть заохочують дискусії та суперечки, адже діють за принципом «істина народжується в суперечці»? Як зміниться ставлення до Батьківщини після закінчення ВУЗу коли стане вибір місця роботи і доведеться порівнювати зарплати та перспективи розвитку в Україні і Польщі? Зрозуміло, що можна констатувати, що наша держава втратила майбутнього хорошого спеціаліста. Тільки питання – чому?


Невже Україна деградувала настільки, що в нашій країні просто не потрібні перспективні кадри? Невже так важко запозичити закордонну практику відбору перспективних молодих спеціалістів? Невже наші чиновники, та і викладачі теж (в переважній більшості) не можуть зрозуміти банальної істини – світ змінився. Змінився настільки, що вивчити будь-яку мову не проблема. Що не можна вчитись так, як років 20-ть, 10-ть і навіть 5-ть тому. Що неможливо підготувати спеціаліста лише вбиваючи йому в голову «голу» теорію. І нарешті, невже так важко провести реальні, а не уявні реформи, котрі дозволять змінити країну в кращу сторону і дозволять студентам, котрі навчаються закордоном вибирати Україну як місце роботи, а не прагнути покинути власну землю як най скоріше?

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.10 сек. 2,364,464 унікальних відвідувачів