December 14 2018 07:42:45
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Невеселі роздуми на ...
· Ранние развитие ребе...
· Здійснити перший кро...
· Цифровая графика - м...
· Бізнес-тренінги та п...
Лічильники
Бізнес-тренінги та практика навчання

На фоні реформування вітчизняної освіти вчителі-практики усе частіше задаються питання про вибір найбільш оптимальної форми роботи на уроці. Причина банальна – попри всі рекомендації МОНУ реальних методів, котрі можна використати без змін – нам практично не пропонують. Звичайно, критики можуть відразу вказати на формат «НУШ», котрий планують впровадити у початковій школі, проте… Давайте поглянемо реально – особливі вимоги до проведення уроків потребують досить значних капіталовкладень, а держава, нажаль, на сьогодні так і не профінансувала ці видатки у повній мірі. Крім того, у середній та старшій школі нові методи наразі не прогнозуються тому, доводиться шукати варіанти із світу бізнесу.


Доволі цікавим, проте затратним за часом на підготовку, виступає метод тренінгів, котрий дає можливість не лише використати теорію, а одразу спробувати її впровадити на практиці.


Звичайно у бізнесі, такі тренінги стали доволі поширеним явищем. Для прикладу, сайт http://www.karpov.com.ua/ пропонує спеціалізовані тренінги для компаній, котрі займаються продажами, перемовинами та менеджментом. Уже на першій сторінці клієнтам розписують  послідовні кроки тренінгу та анонсують навички котрі вони отримають по завершенні бізнес-тренінгу. Чому не впровадити подібний підхід у школі. Звичайно, я не закликаю проводити їх постійно, проте, для прикладу, як підсумковий урок на окремих предметах такий формат роботи був би досить доцільним.


До речі, знову ж таки, опираючись на вище названий сайт, можу констатувати лаконічність та точність викладеного на ньому матеріалу. Адже, як це не парадоксально звучить, тезиси використовувані у бізнесі банально працюють і у школі. Для прикладу, ніхто не буде сперечатись із тим, що школа не завжди забезпечує учням мотивацію для навчання. А тренінг, котрий завжди по суті протилежний стандартному уроку, дозволяє дітей переступити через звичну поведінку. Банально, та сама суть тренінгу чи у бізнесі чи у класі передбачає співпрацю та партнерство. Адже дозволяється пересідати, відповідати сидячи, тощо.


З іншого боку, учасники повинні самостійно розробити власні правила, та використати їх на практиці, що сприятиме більш ретельному їх виконанню, та дозволить, зокрема , частково вирішити проблему порушників дисципліни.


Змінюється і сама роль вчителя, котрий стає так званим «фасилітатором», котрий не домінує, а допомагає, спрямовуючи діяльність учнів у потрібне русло.

Таким чином, пошук нових підходів до навчання не рекомендуємо обмежувати лише традиційними сферами методичної роботи вчителя. Чому, бачите самі, банально натрапивши на сайт по бізнес-тренінгах у Києві,, можна отримати відповідь на питання чи варто проводити тренінги на уроках. Адже, на жаль у шкільній практиці прийнято просто давати вказівки від методистів вчителям без пояснення доцільності даних дій.

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.11 сек. 2,393,800 унікальних відвідувачів