April 25 2018 00:07:31
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Проблема про котру м...
· Контрольна робота " ...
· Тестові завдання до ...
· Плюси домашнього осв...
· Конспект уроку на те...
Лічильники
Проблема про котру майже не говорять, або декілька слів про взаємовідносини учнів та вчителів...

Новий закон про освіту в нашій країні прийнято доволі давно. На фоні ейфорії наших посадовців з будь-якого приводу, навіть коли говорять про нові зошити для 2 класу, значна частина педагогів-практиків занепокоєні фактами, про які освітяни вищих рівнів взагалі не говорять. Адже проблема іде в розріз із розрекламованими правами учня.


Звичайно, багато батьків одразу почнуть закидати, що діти теж мають права і тд.  Однак, давайте притримаємо емоції, та спробуємо вияснити декілька емоцій.


Розпочнемо із банального правила – «Ваші права закінчуються там, де розпочинаються права іншої людини». Нажаль, в багатьох виступах та промовах, чиновники жодного разу про це правило юриспруденції так і не згадали. З іншого боку, практично жодного разу не було сказано і про обов’язки учня. А це парадокс, адже людина котра користується лише правами – нонсенс у сучасному світі. Крім цього, виникає банальне привикання до вседозволеності, що в кінцевому  підсумку приводить до нігілізму. А найбільш яскравим прикладом вседозволеності стають учні, котрі користуючись правами позбавляють однокласників права на якісну освіту зриваючи уроки.


Паралельно з цим у дитини формується відчуття безкарності. Це поступово приводить до викривленого сприйняття навчального процесу та виливається у конфлікти не лише із однокласниками, алей педагогами.


Якщо конфлікти з однокласниками доволі часто прописані одним терміном – буллінг, то проблема знущання учнів над вчителями поступово стає загальнодоступною та мусованою у ЗМІ. Правда, контекст формується виключно на негативному висвітленні педагога. Першу, і, напевне, єдину спробу хоча б частково змістити акценти зустрів у блозі Олесі Калинич із промовистим заголовком «булінг під іншим кутом: учителі й учні». Саме тут, вперше прочитав про проблему, котру чиновники банально замовчують, однак в школах надзвичайно поширену – безкарність знущання учнів над вчителями.


Звичайно, вчителі теж не святі, проте останнім часом наше законодавство прописано надзвичайно цікаво – практично у всіх випадках винними стають педагоги,а не діти. Виникає банальне питання – чому кожну ситуацію не розглядають окремо, а будь-який ролик із ютуба, знятий і змонтований, до речі, учнями відразу трактують як вину вчителя? Парадоксальний підхід, адже навіть при розгляді кримінальної справи використовується принцип «презумпції невинуватості», а тут уже приклеєно ярлик та визначено винного. Чому, вчитель не може в законодавчому полі захистити свої законні права на робочу атмосферу в класі? І будь-ласка не розказуйте про неспроможність педагогів зацікавити учнів, адже у більшості випадків причиною всіх проблем стає одна і та ж дитина у кожного вчителя. Яскравою ілюстрацією можна вважати загально відому ситуацію у одній із київських шкіл.


Чому склалась така ситуація? Кому це вигідно, і чому потрібно кардинально міняти підхід до вище означеного питання постараюсь розкрити у наступних частинах публікації.


На даний момент, лише дозволю собі резюмувати – проблема буллінгу вчителів з боку учнів  існує та загострюватиметься в подальшому. А варіанти її розв’язання існують, проте потребують втручання законодавців, але про це уже у наступних публікаціях.

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 2

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.03 сек. 2,281,869 унікальних відвідувачів