December 11 2017 18:46:15
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Контрольна робота " ...
· Тестові завдання до ...
· Плюси домашнього осв...
· Конспект уроку на те...
· Календарне плануванн...
Лічильники
Конспект уроку на тему: Органи державної влади в Україні

Тема . Органи державної влади в Україні 

 Мета:

-         навчальна: ознайомити учнів з конституційно – правовим статусом державних органів;

-         розвиваюча:формувати вміння аналітично – синтетичної розумової діяльності до самоосвіти і саморозвитку;

-         виховна: виховувати в учнів правову та політичну культуру.

Тип уроку: комбінований

Обладнання :

         - Конституція України

-          підручник

-         фотографії сучасних політичних діячів

-         таблиці – схеми.

Основні поняття:

-         державний орган;

-         апарат держави;

-         Верховна Рада України;

-         Президент України;

-         органи державної виконавчої влади;

-          Кабінет міністрів України;

-         судова система України;

-         правоохоронні органи.

Структура уроку

  1.          I.             Організаційний момент  - 1-2 хв.
  2.       II.            Актуалізація опорних знань і вмінь учнів 5-10 хв.
  3.    III.            Мотивація вивчення нового матеріалу і постановка завдань уроку1-2 хв.
  4.    IV.            Вивчення нового матеріалу 25-30 хв..
  5.       V.            Підсумки уроку 3-5  хв.
  6.    VI.            Домашнє завдання 2-3хв.

ХІД УРОКУ

І..

Організаційний момент

ІІ.

Актуалізація опорних знань і вмінь учнів.

Фронтальне опитування

Учитель . На попередньому уроці ми ознайомилися з особливостями організації державної влади в Україні.

-         Який розділ Конституції України закріплює загальні засади ( принципи) конституційного ладу держави?

-         Які форми народовладдя закріплює стаття 5 Конституції України?

-         Дайте визначення понять:

  • Форма безпосередньої демократії
  • Вибори
  • Референдум
  • Принципи виборчого права ви знаєте?
  • Який порядок призначення всеукраїнського референдуму
  • З яких питань не допускалось проведення референдуму.

ІІІ.

Мотивація  навчальної діяльності

 

 

 

Постановка завдань уроку

Отже з формами  безпосередньої демократії ми обізнані. На уроці будемо працювати із способами реалізації волі народу через представників – представницькою демократією.

ЗАВДАННЯ УРОКУ

 






 
 
 

 


Вивчити :

 

Продовжити:

 

-         Визначення основних понять

( записані на дошці)

-         Конституційно – правовий статус державних органів, їх структуру компетенцію та порядок роботи

-         Роботу над формуванням вмінь та навичок

-         Роботи з джерелами права

-         Аналізувати та систематизувати правовий матеріал

І V.

Вивчення нового матеріалу

 

 

Учням пропонується план вивчення теми ( на дошці)

І. Верховна Рада України

1. Конституційно – правовий статус ( стаття 75 КУ)

2. Структура

3. Повноваження

V.

 

 

 

КУ-Конституція України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

на самостійне вивчення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вдома

 

ІІ. Президент України

  1. Конституційно – правовий статус ( стаття 102 КУ)
  2. Вимоги до кандидата в Президенти України
  3. Повноваження.

ІІІ. Система державних органів виконавчої влади

ІV. Судова система України

V.Правоохоронні органи.

Учитель пропонує вивчення вивчення теми розпочати з статті 6 КУ « гілки державної влади»

 

                                       законодавча

 










 



 

 

 


 

 

 

 


                     виконавча                судова

І. 1.

питання – робота зі статті 75 КУ

І.2. – робота зі схемою сторінка 190 підручника

« структура Верховної Ради України»

! – звертаємо увагу на фото стаття 88 – ( Голова парламенту)

стаття 101 – ( Уповноважений Верховної Ради України з прав людини)

 

І.3. повноваження систематизовані відповідно до функцій – вивчаємо самостійно сторінка 192-193 підручника

ІІ. 1. Робота зі статтею 102 К.У.

ІІ.2.Робота зі статтею 103 КУ, учитель пропонує порівняти вимоги до кандидатів в нардепи та Президенти

ІІ.3.Повноваження Президента України.  Сторінка 196.197 підручника.

ІІІ. Учні опрацьовують схему сторінка 198 підручника ( систему державних органів виконавчої влади)

-         Стаття 113 К.У. ( статус Уряду)

-         Схема сторінка 199 ( склад кабінету Міністрів України)

V. Заповнити схему правоохоронні органи України.

 

 

прокуратура

міліція

СБУ

поняття

 

 

 

завдання

 

 

 

 

V.

 

Підсумки уроку

як реалізовано очікування

 

а.     Сьогодні на уроці

                            МИ

 

                       вивчили               формували

 

б. тестові завдання ( сторінка 210,211)

VІ.

Домашнє завдання

 

 

 

 

  1. Опрацювати §17
  2. Працювати з текстом Конституції України ( стаття 75,102,113,124,125.129)
  3. Письмове завдання:- № ІІІ сторінка 212

заповнити таблицю правоохоронні органи України

  1. Повторити з курсу історії « магдебурзьке право»

 








Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 3

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.02 сек. 2,209,082 унікальних відвідувачів