April 03 2020 20:24:00
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Чим французькі вчителі відрізняються від українських (завершення))

Педради


Педради по кожному класу проходять в кінці кожного триместру. Основне завдання педради - обговорити детально кожного учня. Говорять про їхню поведінку, про їх прогрес, особистісні якості. Тобто якщо хтось викладає в трьох класах, то в кінці триместру повинна бути присутнім на трьох педрадах і брати участь в обговоренні кожного учня.

 
На педраду приходять вчителі з усіх дисциплін, плюс один-два представники батьківського комітету, двоє учнів цього класу, класний керівник і завуч.

 
Учні, присутні на педраді, повинні донести всю інформацію до кожного зі своїх однокласників. Як не дивно, але навіть в цьому питанні прозорість і демократія (одним словом shkola реального життя в якому дорослих часто критикують, а діти привикають до відкритої критики і тим самим готуються до майбутнього). Такий підхід дозволяє уникнути упередженості.


Підхід до навчання


Все, безумовно, залежить від особистості самого вчителя, але підходи в Україні і Франції разюче відрізняються. Класний керівник у французьких школярів змінюється щороку. Класи теж перемішуються щороку. Завдяки цьому отримується декілька переваг.


По-перше, немає упередженості вчителів, у них не буває улюбленців або навпаки. А у дітей з'являється шанс проявити себе з іншим вчителем.

По-друге, кожен рік у учня з'являється можливість по-новому себе зарекомендувати, приміряти нову роль в новому колективі. В одному класі був «сірою мишкою», в іншому став лідером. Якщо ж склад учнів практично не змінюється протягом багатьох років, то і ролі часто залишаються тими ж, і відносини, і міні-групи всередині класу.

 
Перемішування - це взагалі менше заздрості з серії «їм пощастило з класним, а нам немає», і більше рівності.


Якщо і справді, не до душі новий класний керівник, не страшно, це не вічне, в наступному році буде інший.


Завдяки цій системі в школі всі один одного знають, вона дозволяє уникнути стереотипів і навішування ярликів. Тут немає такого як «ми" А "клас, а ви" Б ", ми краще вас, наш девіз дзвінкіший і крокуємо ми краще, у нас чотири відмінника, а у вас тільки два». Під час обіду, під час занять спортом всі спілкуються разом, немає ніякого поділу.


Харчування


Вчителі можуть харчуватися в їдальні разом з учнями, або в учительській. В учительській є спеціальний кухонний закуток, невелика кімната з усім необхідним для того, щоб розігріти принесену з собою їжу. Щоб пообідати в шкільній їдальні - буфеті - потрібно купити квиток за три з чимось євро.


Обід з великим вибором страв - кілька видів закусок, основних страв, багато овочів, фруктів, кілька видів десертів, йогурти. Обід триває приблизно дві години. Він ділить день на першу і другу половину.


Профспілка


Профспілка вчителів у Франції може допомогти вчителю вирішити певні труднощі, в яких він зайшов у глухий кут на місцевому, шкільному рівні. Наприклад якщо вчитель не згоден з побудовою робочого графіка або незадоволений умовами роботи. Профспілка виносить справу на громадський суд, приймає своє рішення, потім доводить до відома начальства вчителя котрий звернувся за допомогою. Ну і, звичайно, профспілка організовує страйк вчителів. А страйкують тут часто і серйозно.


Страйки


Страйкують тут, звичайно, не тільки вчителі. Французи взагалі мають славу любителів пострайкувати. Профспілка розсилає вчителям листи з проханням підтримати страйк, який планується в певні дати. Все це теж робиться заздалегідь, не спонтанно. Ті, хто підтримує вимоги, йдуть на страйк. Ті, хто не підтримує, заздалегідь повідомляють про своє рішення продовжити роботу під час страйку. Страйки бувають пасивні (коли страйкуючі сидять по домівках) і активні, коли велика кількість людей з плакатами приходять, наприклад, до мерії або до міністерства освіти.
Страйки підтримує приблизно половина вчителів країни, якщо не більше. Це залежить від висунутих вимог


Але в школі завжди залишається певний, мінімальний педколектив. Іноді буває, що якісь вчителі продовжують працювати, але в той же час в школі зовсім немає допоміжного персоналу: няньок, прибиральниць, співробітників їдальні. Французи люблять поскаржитися. Їх основні скарги: дуже багато роботи, дуже багато відповідальності і дуже мало платять. В принципі, все завжди впирається в зарплату, яку вони сприймають як занадто низьку і вказують на те, що робота з дітьми не лише відповідальна, але і психологічно виснажлива.

 

Отож, може пора і нам, українським вчителям нарешті набратись сміливості та спробувати отримати хоча б половину із преференцій французьких вчителів, та й і зарплата хоча б, в половину їхньої нам би не помішала.

 

Чим французькі вчителі відрізняються від українських (початок)

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.11 сек. 2,594,993 унікальних відвідувачів