September 19 2020 13:10:04
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Нове календарне планування для 8 класу із всесвітньої історії

Всесвітня історія

К­сть
год

Зміст навчального матеріалу

Державні вимоги
до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

1

 

ВСТУП

 Середні віки в історії людства.

Поняття і періодизація Нового часу, Ранньомодерної доби.

Учень/ учениця:

  • показує на карті провідні європейські

    держави;

  • характеризує  цивілізаційної спадщини Середньовіччя;  особливості розвитку світу напередодні Нового часу;
  • називає  хронологічні межі та періодизацію Середніх віків та Нового часу;
  • пояснює, застосовує поняття і терміни: «Новий час», «ранній Новий час», «Ранньомодерна доба»

Розділ І. ВЕЛИКІ ГЕОГРАФІЧНІ ВІДКРИТТЯ ТА СТАНОВЛЕННЯ КАПІТАЛІСТИЧНИХ ВІДНОСИН 

5

 

 

Причини й передумови Великих географічних відкриттів XV— XVI ст. Подорожі Х. Колумба, В. да Гами, Ф. Магелана.

 

Конкіста – завоювання Нового світу. Створення колоніальних імперій. Зміна поглядів на світ.

 

Торгівельний капітал. Мануфактурне виробництво і наймана праця. Розвиток техніки. Становлення капіталістичних відносин. 

 

Повсякденне життя населення Західної Європи.

 

Практичне заняття (на вибір вчителя):

Наслідки Великих географічних відкриттів для історії людства / Цивілізації доколумбової Америки

 

Учень/ учениця:

  •  показує на карті основних

географічних  відкриттів; напрямки  нових торговельних шляхів, центри світової торгівлі.

  • характеризує  подорожі європейців;

 життя народів доколумбової Америки (ацтеки, майя, інки); зміни у житті людей після Великих

 географічних відкриттів; технічні досягнення раннього Нового часу;

  • визначає причини  і наслідки Великих географічних відкриттів; 
  • називає період Великих географічних

відкриттів, дати подорожей Х. Колумба, Васко да Гами, Ф. Магелана;

  • пояснює, застосовує поняття і терміни: «Великі географічні відкриття», «конкіста», «колоніальна імперія»,   «зустріч цивілізацій», «Революція цін», «мануфактура», «капіталізм», «буржуазія», «найманий робітник»

1

Узагальнення. Тематичне оцінювання

Розділ ІІ. ВИСОКЕ ВІДРОДЖЕННЯ. РЕФОРМАЦІЯ В ЗАХІДНІЙ ЄВРОПІ  

 

5

Гуманізм. М. Сервантес, Еразм Роттердамський, Н. Макіавелі,

Високе Відродження.

Леонардо да Вінчі, Рафаель, Мікеланджело. 

Північне Відродження. П. Брейгель, А. Дюрер.

Зародження культури бароко. Рембрант, Рубенс, Тиціан.

 

Практичне заняття(на вибір вчителя): Гуманістичні ідеї в творах Е.Роттердамського / Ідеї гуманізму в шедеврах Високого Відродження

 

Католицька церква напередодні Реформації. М. Лютер і народження протестантизму. Т. Мюнцер. Поширення Реформації. Ж. Кальвін.  Аугсбурзький релігійний мир 1555 р.

 

Контрреформація в Європі. І. Лойола. Єзуїти. Тридентський собор.

 

Народження нової європейської науки. Р.Декарт, Й.Кеплер, Н.Коперник, Г. Галілей.

Учень/ учениця:

  • показує на карті регіони поширення реформації; культурні  центри Європи раннього Нового часу; 
  • характеризує   процес  Реформації і Контрреформації в Європі; 

основні риси Ренесансу і бароко;

досягнення науки;

  • пояснює вплив ідей Гуманізму на становлення європейської науки і суспільства;
  •  визначає причини і наслідки Реформації та Контрреформації; основні ідеї М. Лютера, Т. Мюнцера, Ж.Кальвіна, Е.Роттердамського
  • називає  дату початку Реформації,  хронологічні межі епохи Ренесансу; видатні пам’ятки культури епохи   Ренесансу й бароко;
  •  пояснює, застосовує поняття і терміни: «Реформація», «протестантизм», «лютеранство», «кальвінізм», «селянська війна», «Контрреформація», «орден  єзуїтів» «Високе Відродження», «Північне Відродження», «бароко»

1

Узагальнення. Тематичне оцінювання

Розділ ІІІ.  ДЕРЖАВИ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ у ХVІ — ХVІІ ст. 

7

Становлення абсолютної монархії у Франції. Франциск І. Особливості Реформації у Франції. Релігійні війни. Нантський едикт.

 

Кардинал А. Рішельє. Абсолютизм за Людовіка XIV. Ж.-Б.Кольбер.

 

Королівська реформація в Англії. Генріх VIII. Єлизавета І. «Криваве законодавство»

 

Англійська революція. О. Кромвель. Навігаційний акт. Реставрація і "Славна революція". «Білль про права».  Парламентська монархія.

 

Володіння Габсбургів. Карл V, Філіп ІІ.

Національно-­визвольна війна

у Нідерландах. Утрехтська унія. В.Оранський.

 

Практичне заняття (на вибір вчителя): 

Розвиток монархічних форм правління у країнах Західної Європи / Образ абсолютного монарха країн Західної Європи.

 

Тридцятилітня війна. Вестфальська система міжнародних відносин 

Учень/ учениця:

  • показує  на карті територію Англії, Франції, володінь Карла V Габсбурга, Об’єднані провінції Нідерландів; шлях «Великої армади»; територіальні зміни, що відбулися в результаті Тридцятилітньої війни;
  • характеризує  основні  риси політичного  і  релігійного розвитку західноєвропейських країн; абсолютизм в різних країнах Європи;  причини і наслідки релігійних війн у Франції, національно-­визвольної війни у Нідерландах,  Англійської революції;
  • висловлює власні судження щодо діяльності кардинала Рішельє, О. Кромвеля, В. Оранського;
  • називає хронологічні межі Тридцятилітньої війни, релігійних війн у Франції, національно­-визвольної війни в Нідерландах, Англійської революції;
  •  пояснює, застосовує поняття і терміни: «релігійні війни», «абсолютизм», «протекціонізм», «меркантилізм», «Славна революція», «національно ­визвольна війна», «протекторат»

1 

Узагальнення. Тематичне оцінювання 

Розділ ІV. ОСМАНСЬКА ІМПЕРІЯ. КРАЇНИ СХІДНОЇ ЄВРОПИ у ХVІ — першій половині ХVІІІ ст. 

4

Експансія Османської імперії. Сулейман Пишний. Народи Південно-Східної Європи під владою турків-османів

 

Річ Посполита. Характерні риси шляхетської демократії.

 

Московське царство. Іван IV Грозний. Смутний час. Початок правління династії Романових. Реформи патріарха Никона. Внутрішня та зовнішня політика Петра І. Народження Російської імперії.

 

 

Учень/ учениця:

  •  показує на карті території Османської

     Імперії, Російської держави, Речі Посполитої;

  • характеризує внутрішню та зовнішню  політику Османської імперії, Речі Посполитої та Російської держави;
  • визначає причини і наслідки османських

    завоювань в Європі, Північної війни; значення  реформ Петра І;

  • висловлює судження щодо діяльності  Сулеймана Пишного, Сигізмунда ІІ Августа, Івана IV Грозного, Олексія Михайловича, Петра I;
  • називає дати Люблінської унії, зупинки османської експансії (облога Відня 1683 р.), проголошення Росії імперією;
  • пояснює, застосовує поняття і терміни: «султан»,   «шляхта», «опричнина», «Смута»,  «церковний розкол», «сейм», «Земський собор», «самодержавство»

1

Узагальнення. Тематичне оцінювання

Розділ V. ЕПОХА ПРОСВІТНИЦТВА  

 

5

Початок промислового перевороту і його вплив  на життя різних верств населення. А.Сміт.

Просвітництво. Енциклопедисти. Масони. Класицизм.

 

Освічений абсолютизм.

Володіння австрійських Габсбургів. Марія­Терезія. Йосип ІІ. Королівство Пруссія. Фрідріх ІІ. Російська імперія. Єлизавета І. Катерина ІІ.

 

Міжнародні відносини. Війна за іспанську спадщину, війна за австрійську спадщину, Семилітня війна. Поділи Речі Посполитої. Початок боротьби за спадщину Османської імперії.

 

Англійські колонії в Північній Америці. Декларація незалежності. Війна за незалежність. Утворення США. Конституція США

 

Практичне заняття (на вибір вчителя):

Особливості державного устрою США /

Повсякденне життя в країнах Західної Європи у ХVІІІ ст.

 

Учень/ учениця:

  • показує на карті  територію Пруссію, володіння австрійських Габсбургів,  Російську імперію,  англійські колонії в Північній Америці та США; територіальні зміни, що мали місце впродовж ХVІІІ ст.;
  • характеризує зміст промислового перевороту, освіченого абсолютизму, класицизму, зміни у повсякденному житті протягом ХVІІІ ст.;  
  • визначає основні ідеї Просвітництва, «Декларації  незалежності» та Конституції США; зміст політики Англії щодо північноамериканських колоній;
  •  пояснює причини і наслідки реформ Марії­Терезії, Йосипа ІІ, Фрідріха ІІ, Катерини ІІ, боротьби за незалежність США і Семилітньої війни;
  • називає хронологічні межі промислового

    перевороту, доби Просвітництва, Семилітньої війни, Війни за незалежність США, прийняття «Декларації незалежності» та Конституції США; дати поділів Речі Посполитої;

  •  пояснює, застосовує поняття і терміни: «промисловий переворот», «освічений абсолютизм», «Просвітництво», «енциклопедисти», «класицизм», «конституція», «федерація»

 

1

Узагальнення. Тематичне оцінювання

Розділ VІ. СХІДНИЙ СВІТ в ХVІ –ХVІІІ ст. 

2

Індія. Держава Великих Моголів. Бабур,  Акбар. Перське царство Сефевидів. Аббас І. Культура Індії та Персії.

 

Китай. Маньчжурське завоювання.

Династія Цин. Культура Китаю.

Японія. Сьогунат Токугави.  Політика самоізоляції. Культура Японії.

 

 

 

Учень/ учениця:

  •  показує на карті території Індії, Персії,   Китаю, Японії;
  • характеризує та порівнює особливості економічного, політичного, соціального устрою Індії, Персії, Китаю, Японії;
  • визначає основні риси культурного розвитку народів Сходу; особливості взаємин з країнами Європи;
  •    пояснює особливості правління Великих Моголів, Сефевидів, династії Цин, Токугави;
  • називає   дату встановлення влади Великих Моголів, Сефевидів, династії Цин, Токугави;
  • пояснює, застосовує поняття і терміни: «Великі Моголи», «маньчжури», «самураї», «політика самоізоляції», «мініатюра», «каліграфія»

1

Узагальнення до курсу:

«Ранній Новий час в історії людства»

 

  • визначає і характеризує процеси модернізації і становлення єдності Світу; висловлює судження щодо основних здобутків раннього Нового часу

 

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 2

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.02 сек. 2,664,431 унікальних відвідувачів