December 12 2018 05:35:15
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Невеселі роздуми на ...
· Ранние развитие ребе...
· Здійснити перший кро...
· Цифровая графика - м...
· Бізнес-тренінги та п...
Лічильники
Діагноз - вчитель...

Так вже виходить, що вчителю доводиться доволі часто виконувати роботу, котру не передбачено трудовим контрактом. Хочеш не хочеш, але якось воно так виходить, що інколи просто не можливо відмовитись. Це чимось нагадує необхідність купляти нові науково практичні коментарі до нашого законодавства (ясно, що кожен шукає приємні ціни, я особисто часто купляю на http://profibooks.org/g4355864-kodeksy-zakony-kommentarii - швидко і не дорого).  Заради справедливості відмічу, що в моєму випадку така допомога досить не часта і в більшості випадків викликана нагальною необхідністю.

 

От і пару днів тому довелось шукати нову насосну станцію для водопостачання в сільській школі. Правда, враховуючи невдалий досвід покупки насосів у нашому місті, вирішили придивитись до насосних станцій. Вимоги були прості – невисока ціна та непогана надійність з гарантією хоча б рік. Варіант знайшов доволі швидко, в принципі вибір можете оцінити самостійно. Вот результат на другій сторінці списку.

 

Так от до чого я веду. Після того як було знайдено необхідну станцію сів та задумався над тим, чому вчителі настільки специфічні люди? Адже більшість знайомих чиновників та і просто робітників майже ніколи не погоджуються виконувати лишню роботу, притому навіть не за дякую. А у випадку педагогів ситуація виходить кардинально інша. Особливо коли мова іде про комфорт для учнів. Ніяк не можу зрозуміти чому, ну і відповідно виникає враження що вчитель це все ж діагноз (так досить часто ми говоримо між собою). Бо під яким кутом зору не поглянь, ми і справді люди трохи не від «світу цього». Получаючи копійки вчителі стараються, принаймні більшість, викладатись на уроках по повному і при необхідності навіть докладати власні кошти (відриваючи від мізерних зарплат) для покращення якості навчання. Чому?

 

Відповіді на це питання як так і не зміг сформулювати навіть для самого себе, хоча десь в глибині душі розумію, що кожен хто викладається повністю є банальним фанатом своєї роботи, точніше покликання, бо без хорошого настрою хороший урок просто не проведеш. А про тему налагодження контакту з дітьми, можна говорити годинами та списувати стоси паперів. Проте, не знаю як кому, але попри всі недоліки вчителювання в нашій країні особисто мені воно подобається, адже кожен день ти відкриваєш для себе щось нове. Мимоволі відкладаєш в пам’яті цікаві факти та неординарні події з банальною метою – в разу потреби використати для зацікавлення дітей та концентрації їхньої уваги.

 

І хай там що говорять, проте робота з дітьми справді одна з найважчих, бо без емоційного і неординарного спілкування та викладу теми сучасні діти просто не сприймають матеріал. А самостійне вивчення не варіант, в принципі як і дистанційне навчання про яке зараз багато говорять, адже жоден технічний засіб не зможе замінити спілкування очі-в-очі, яке і дозволяє формувати нове покоління.

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.03 сек. 2,392,323 унікальних відвідувачів