October 18 2019 14:09:53
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Метод проектів (просто про складне)
Обговорюючи питання про школу і шкільну освіту, відзначимо, що однією з проблем сучасного розвитку учня є його залучення до проектно-дослідницької діяльності. На жаль, багатьом вчителям і до сьогодні незрозуміла сама постановка теми про проектну методику. У школах вимагають вказувати навіть в тематичному плануванні кількість годин, відведених на проектну роботу. Насправді все йде набагато простіше. Головне, правильно сформулювати тему для обговорення і розвитку. Адже мета проекту – це розвиток образного мислення, вміння учнів бачити тему ширше, глибше, тобто розвивати їх інтерес, спонукати до пошуку інформації і оригінальних методів оформлення роботи. Тому, почати можна з роботи над проектом в групі, де після визначення теми, кожен знаходить для себе те, що йому цікаве, хтось підбирає інформаційний матеріал, інший оформляє, малює, або робить комп'ютерну презентацію, треті готують представлення проекту, роль учителя – консультувати: навчати послідовності, логічності, естетиці оформлення і коректувати письменність і чіткість викладу матеріалу.

Відмітимо, що на сьогодні існує декілька класифікацій проектів, зокрема проект може бути:
• довгостроковим (півріччя, рік), ви можете розписувати завдання поетапного його виконання на кожне заняття;
• середньої тривалості ( один-два місяця);
• короткотерміновим (від одного уроку до декількох тижнів).

По виду діяльності:
• дослідницький (актуальність дослідження, аргументація наукової новизни, висунення гіпотез, визначення шляхів вирішення проблем і висновки);
• творчі (театральна постановка, сайт, буклет, виріб і так далі);
• інформаційні (збір інформації їх ЗМІ, анкетування, публічні публікації).

По кількості учасників:
• індивідуальний;
• груповий;
• колективний.

На завершення цієї маленької публікації відмітимо, що основне для кожного вчителя – не боятися пробувати щось нове, ну і звичайно постійно вчитися разом з учнями.
Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.11 сек. 2,522,993 унікальних відвідувачів