August 25 2019 05:38:12
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
· Декілька слів про до...
· Реалії українського ...
Лічильники
Чи будуть нові, якісні підручники?

Традиційно в кінці навчального року прийнято підводити короткі підсумки. От і мені захотілось зробити щось подібне, правда в масштабах мого бачення освітнього процесу в країні. Хочеться чи ні, але доведеться зачепити політику, адже в нашій країні уже давно стала «традицією» практика при зміні владного вектора змінювати і вимоги до освітнього процесу. Якщо згадувати минуле, то найяскравішим прикладом можна вважати перебування при кермі вітчизняної освіти такої без перебільшення одіозної фігури як екс-міністр Табачник. Саме за нього відбулася кардинальна зміна навчальних програм, зокрема чи не найбільших змін зазнало викладання історії України. Парадоксально, але на фоні постійної кризи завжди знаходять кошти на друк нових підручників. От і минулого року нас ощасливили новими підручниками для 5 класу...


 От  мені і цікаво, що саме поміняє новий міністр? Чи буде в нас нова зміна вектору освіти? Чи будуть проведені нові тендери з відкатами і завищеними розцінками на друк нових підручників? В той же час, особисто я виступаю за повну зміну не лише програми викладання історії, але і за зміну принципу фінансування освітян. Парадокс, але якщо реально поглянути на стан справ, то підручники, котрі на сьогодні пропонують використовувати в навчальному процесі дуже далекі від ідеалу. Адже хочемо ми цього чи ні, але більшість шкільних книг перегружені інформацією, найтиповішим, на мій погляд може стати підручник Всесвітня історія для 7 класу, в якому, при бажанні дитини нормально вивчити матеріал їй доведеться кожен урок опрацьовувати біля 20-25 сторінок. Парадокс, але наші визначні автори та методисти вважають такий об’єм цілком прийнятним. Так і хочеться їх запитати – а ви самі пробували викладати по книгах, які пропонуєте як базові? Чи  може ви вже давно забули про те, як проводиться реальний, а не режисований урок? Чому, нам, практикам пропонують те, що потрібно переробляти, скорочувати, а краще всього, просто викидати? Невже, в нашій великій країні не має людей, котрі спроможні написати справді хорошу книгу для учнів? ЧИ може науковцям не зрозуміло, що ускладнювати матеріал завжди значно простіше ніж його спрощувати до рівня дитячого сприйняття? Тому, в завершення побажаю нашим міністерським працівникам бути більш приземленими та нарешті взятись за голову, адже з примусу ніколи не буває хорошого результату.

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.10 сек. 2,498,195 унікальних відвідувачів