October 18 2019 14:34:07
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Реформа чи трансформація МВС?

Ні для кого не секрет, що будь-яка держава, котра поважає себе, докладає максимум зусиль для забезпечення максимально можливого рівня правопорядку та законності. Це в принципі не дивно, адже саме правоохоронні органи по праву вважаються становим хребтом кожної країни. На жаль, українське суспільство на разі так і не зрозуміло, що якісна робота завжди вимагатиме відповідної оплати. Не стали винятком і представники МВС. Парадокс, але при постійних звинуваченнях, до речі, цілком обґрунтованих, в корупції серед працівників МВС жоден із критиків не акцентує увагу на матеріальному забезпеченні рядових працівників цієї структури. Адже, якщо вірити статистиці, більшість працівників МВС України отримує платню до 3 тис. грн. А тепер поставте себе на місце молодого дільничного інспектора, котрий відповідає за величезну територію і при цьому отримує зарплату, котра не перевищує 200 доларів. Чи захочете ви при таких умовах викладатись на всі 100%? Чи зможете прогодувати на таку зарплату свою сім’ю? І взагалі, чи захочеться вам ризикувати власним життям захищаючи спокій громадян? Адже погодьтесь, що є набагато простіші варіанти заробити, для прикладу можна навіть виртуальную валюту биткойнт купить, а потім продати і непогано заробити.

 

Поставте себе і на місце героя українських анекдотів – «даішника». Стій на дорозі за будь-якої погоди, виконуй офіційний план по протоколах, та неофіційний у вигляді обумовленої начальником підрозділу суми за кожну зміну. Ремонтуй патрульний автомобіль та заправляй його, знову ж таки, за власні кошти, і т. д. Невже стане офіційної зарплати в 1500-3500 грн.? В таких умовах, хочеш чи ні, але доведеться брати хабарі. Добавте сюди неприємності та можливе звільнення в тому випадку, коли зупиниш «не той автомобіль» і подумайте – чи захочу я працювати.

Не подумайте, що я прагну виправдати працівників МВС, єдине моє завдання заставити кожного із вас приміряти до себе реалії, в котрих їм доводиться працювати. А тепер по пунктах, що саме потрібно змінити.

ДАІ

1). Повністю розформувати ДАЇ, провести переатестацію працівників, перевірку їх реальних доходів.

2). Збільшити в 2-3 рази офіційну зарплату тих, хто залишиться працювати на «перехідний» період (приблизно 3-6 місяців) протягом якого повинні навчитись працювати нові працівники (до речі, їх  можна набрати із тих же представників «самооборони»).

3). Ввести солідарну відповідальність серед працівників ДАІ. Зокрема, у випадку виявлення корупційних дій, притягувати до відповідальності не лише самого працівника, але й представників відповідного підрозділу, адже де-факто вони могли знати про хабарника та прикривали його. Навіть у випадку не підтвердження факту обізнаності співпрацівників, виносити дисциплінарні покарання за бездіяльність в припиненні протиправних дій.

4) Як компенсацію за високі вимоги ввести ряд пільг для працівників МВС. Зокрема, можна запозичити досвід Англії, де зарплата хоч і не найвища, але до пільг відносять не лише знижений пенсійний вік, та зниження комунальних платежів, але й можливість для дітей працівників МВС навчатись за державний рахунок у Вузі, до якого вони поступлять (у випадку вступу на контрактну форму навчання, держава оплачує необхідну суму).

5). З метою підвищення якості роботи працівників ДАІ, знизити їхню кількість мінімум на 50%, та забезпечити максимальне використання приладів технічної фіксації (благо, що відповідний закон уже прийнято).

6). Скасувати практику встановлення «плану» на кількість складених протоколів та суму готівки, яку потрібно здати начальству. Такий підхід дозволить частіше застосовувати усні покарання, що підвищить лояльність водіїв.

7). Створити загальнодержавну базу порушень ПДР, та підключити до неї всі патрульні автомобілі. Така практика, поширена в розвинутих країнах, дозволяє максимально оперативно ідентифіковувати власників ТЗ, та більш об’єктивно оцінювати їхні дії. Зокрема, у випадку винесення усного попередження за порушення правил паркування працівнику ДАІ потрібно буде внести відповідну помітку у цю базу, що дозволить при повторенні протиправних дій винести обґрунтоване рішення про накладення штрафних санкцій.

8). Гарантувати працівникам ДАІ певний «імунітет» від можливості звільнення за виконання професійних обов’язків.

9). Оснастити службові автомобілі відеореєстраторами, та іншими приладами фіксації, що дозволить простежити законність дії інспекторів у будь-який момент чергування. У випадку відсутності зафіксованої на відео причини зупинки автомобіля чи розмови інспектора із водієм, виносити дисциплінарні покарання.

 

Так, в коротких 9 пунктах виглядає моє бачення шляху реформування української ДАІ. Зрозуміло, для їх втілення потрібно більш детальне прорахування всіх можливих варіантів та аналіз наслідків таких, доволі непопулярних методів як масове звільнення працівників держустанови, але, більшість зі мною погодиться в тому, що без радикальних змін досягти позитивних зрушень в даному випадку просто не можливо. Якщо у вас є думки чи зауваження з даного приводу, будь-ласка висловлюйте їх у коментарях до публікації. Якщо ж ви розділяєте мої погляди, будь-ласка розкажіть про статтю знайомим, або ж опублікуйте на інших ресурсах..

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.07 сек. 2,523,011 унікальних відвідувачів