December 12 2018 04:48:45
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Невеселі роздуми на ...
· Ранние развитие ребе...
· Здійснити перший кро...
· Цифровая графика - м...
· Бізнес-тренінги та п...
Лічильники
Тема: утворення числа 200. Розкладання чисел на розрядні доданки...

Тема: утворення числа 200. Розкладання чисел на розрядні доданки. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що передбачають знаходження невідомого зменшуваного.

Мета:

вправляти учнів у лічбі в межах другої сотні, у розкладанні чисел на розрядні доданки;

ознайомити учнів з утворенням числа 200 та інших розрядних трицифрових чисел.

1. Організація класу.

Встали всі рівненько,

Посміхнулися гарненько.

Не дрімати, не лежати

Лише думати і міркувати.

2. Сьогодні ви мовою математики дізнаєтеся про одну тваринку.

А про яку саме, ви самі скажете після того, коли за допомогою математичної абетки розвяжете приклади. (Абетка з числами розміщена на дошці, під нею приклади).

32-2=?

2*6=?

4*4=?

5*3=?

11-10=?

Так, головним героєм на нашому уроці буде білочка. Вона приготувала для вас сюрпризи. Підійдіть, буль-ласка, до ялинки і знайдіть горішок із цифрою 1.

Мозковий штурм.

А) повторення таблиці множення;

Б) 2 учні розвязують рівняння;

В) інші математичний диктант;

Запишіть 9-ту частину від 72;

Запишіть розвязки рівнянь х*9=54; 45*х=9.

Запишіть значення виразу К : 9, якщо К=81

Ділене є 3, частко – 9. Запишіть дільник.

3 м. 6 дм. зменшити в 3 рази.

Перший множник 9, добуток – 18. Вкажіть другий множник.

Картки для опитування

№1 1. Запишіть у вигляді суми розрядних доданків число 48

2. Запиши сусідів чисел: 138 і 100

3. Знайди значення виразу 24 : А, де А=3;

№2 Запиши числа, що передують таким числам: 135, 159, 170.

Запиши числа, що йдуть за числами 135, 159, 170.

Полічи від 95 до 104, від 157 до 165.

Полічи десяткками від 70 до 120, від 150 до 190

Підійди, будь-ласка, до ялиночкики та візьми горішок із цифрою 2. Що на ньому пише?

Вивчення нового матеріалу.

Підручник ст. 71 №473

Діти, подивіться уважно на малюнок і скажіть, яке число ми одержимо, коли до 199+1., тобто 200 є наступним після числа 199. Давайте полічимо до 200 від 190.

Ми навчилися лічити і читати числа до двохсот. Кожне наступне число, ми одержували способом додавання одиниці до попереднього. Таким способом можна лічити до трьохсот, чотирьохсот і т.д. Але це забере багато часу. Далі ми будемо утворювати числа із сотень, десятків і одиниць. Одноцифрові числа від 1 до 9 називаються числами першого розряду; 10, 20, 30, 40, 50, 60, 70, 80, 90 – числами другого розряду.

До чисел третього розряду належать ті, що складаються однієї, двох, трьох – девяти сотень. Рзгляньте їх утворення і назви.

№474. Якщо до числа 900 додамо 100, то одержимо число, яке називається тисяча 900+100=1000 – скільки цифр у записі? Правильно – 4. отже число 1000 – це найменше чотирицифрове число, а найменше трицифрове яке? А найбільше трицифрове яке? Білочка уже нагадує, що час зняти горішок із цифрою 3

 

Закріплення вивченого матеріалу. Розклади на розрядні доданки числа 81, 127. 107 і 120 самостійно.

Робота в парах.

1. Запишіть усі можливі трицифрові числа у яких є 4 сотні і 5 десятків, а число одиниць може бути довільним. (450-459).

2. Запишіть число в якому 8 десятків і 3 одиниці; 8 сотень і 3 одиниц; 8 сотень і 3 десятки. (83, 803, 830)

3. Запишіть усі можливі трицифрові числа у яких одиниць 7, десятків – 5. (157, 257, 357, 457, 557, 657, 757, 857, 957).

4. Порівняйте числа: 877 788 199 211 195 200 5. 129+1=? 200+100=?

5. Запишіть числом: сто шістдесят сім, сто вісімдесят чотири, сто дев’яносто дев’ять, п’ятсот. А тепер зайдіть наступний 4 горішок.

Самостійна робота

На дошці приклади:

400+100=?

500+100=?

300+100=?

100+100=?

800+100=?

900+100=?

Записують у зошити один учень зачитує відповіді.

№471 Ми з вами розкладали числа на розрядні доданки, а ці операція є оберненою до операції розкладання на розрядні доданки. Читаємо 1 стовпчик, 2 і 3 стовпчик самостійно. Як записали числа 3-го стовпчика? (читаємо числом)

5 горішок

Розвиток математичних знань. №475, 478 – самостійно І ряд.

№475 Купили - ? Витратили – 9 б. Залишилось – у 3 рази більше ніж купили. Що є невідомим у цій задачі? – Зменшуване. Як знайти зменшуване? Відємник відомий? – 9, а різницю треба знайти (діями з пояненням) 9*3=27 б. – залишилося 27-9=36 – купили. (9*3)+9=36

Відповідь: №476 – усно.

Д/З. №470 – ІІ рядок і 477, 478 – І рядок. 6 горішок – геометричний матеріал. Р - ? А=3 см.

7 горішок – розвиток: розфарбуйте білочку (білочка передала горішки).

 

Автор: Сердюк М.І. (вчитель-методист Рогатинської СЗОШ І-ІІІ ст.№1)

 

Спонсорський пост

Конвекторы отопления и различные радиатора для вас всегда предлагает компания "Метойл". у нас всегда в наличии широкий спектр различных обогревательных приборов которые помогут решить пробелмы с отоплением в любом помещении.

Схожі матеріали Конспект уроку для 2 класу на тему : "Розв’язування прикладів і задач"

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.02 сек. 2,392,219 унікальних відвідувачів