Тема: Розв’язування прикладів і задач
Мета: закріпити вміння учнів додавати двоцифрові числа без переходу через десяток; виховувати увагу; розвивати логічне мислення учнів.
1. Організація класу
Продзвенів уже дзвінок, Починається урок. Ми за парти всі сідаймо, Рахувати починаймо. Діти, уважно подивіться на дошку. До якої казки ви бачите ілюстрацію з казкою „Колобок” ви зустрічалися не так давно, а сьогодні ми знову зустрінемося з героями цієї казки. А Колобок хоче, щоб ви працювали активно, лічили і міркували правильно. Для нас він підготував отакі завдання.
З карточками працюватимуть такі учні: А ми всі пишемо математичний диктант.
1. Записатицифрами числа: 23, 82, 55, 80, 75, 100.
2. Записати наступне число до числа 29. (30)
3. Записати число, яке містить 8 десятків і 6 одиниць. (86)
4. Записати числа 3-го десятка (21-30)
Перевіряємо. Котиться Колобок далі, а на зустріч йому Зайчик. От Зайчик йому і каже:
- З’їм тебе, якщо не виконаєш моїх завдань. - Може ми допоможемо Колобкові?
Самостійна робота по варіантах 40+36= 30+28= 70+14= 70+9= 30+25= 15+53= 60+(10+20)= 20+(10+30)=
Покотився Колобок дальше, а з кущів виглядає хто? (Вовк), який теж хоче його з’їсти, та хоче щоб Колобок розвязав задачі на обчислення виразів.
Задачі: два учні розвязує біля дошки № 297 с.34
2 Знайти: суму а+30, якщо а=40 70-а, якщо а=40.
Ведмідь теж хоче щось знати. Геометричні матеріали. Накреслити квадрат із стороною 2 см. Обчисліть його периметр (усно).
Аж тут Лисичка-сестричка так і вертиться біля Колобка, хоче його з’їсти. Не дамо їй з’їсти Колобка?
Вставити пропущені числа (взаємоперевірка) 60+5=50+ ? 40+8=30+?
Порівняти числа 40-20 85-5 50+50 80 70+9
Д/з №296 с.34, 319 с.36 А тепер Колобок хоче щось всім сказати.
Якщо все ви правильно обчислите приклади, то прочитаєте, що сказав вам Колобок. 6+3=? 9+6=? 15+4=? 19+3=? 1+22=?
Автор: Сердюк М.І. (вчитель-методист Рогатинської СЗОШ І-ІІІ ст.№1)
|