December 12 2018 04:48:50
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Невеселі роздуми на ...
· Ранние развитие ребе...
· Здійснити перший кро...
· Цифровая графика - м...
· Бізнес-тренінги та п...
Лічильники
Конспект уроку для 2 класу на тему : "Розв’язування прикладів і задач"

Тема: Розв’язування прикладів і задач

Мета: закріпити вміння учнів додавати двоцифрові числа без переходу через десяток; виховувати увагу; розвивати логічне мислення учнів.

 

1. Організація класу

 

Продзвенів уже дзвінок, Починається урок. Ми за парти всі сідаймо, Рахувати починаймо. Діти, уважно подивіться на дошку. До якої казки ви бачите ілюстрацію з казкою „Колобок” ви зустрічалися не так давно, а сьогодні ми знову зустрінемося з героями цієї казки. А Колобок хоче, щоб ви працювали активно, лічили і міркували правильно. Для нас він підготував отакі завдання.


З карточками працюватимуть такі учні: А ми всі пишемо математичний диктант.

 

1. Записатицифрами числа: 23, 82, 55, 80, 75, 100.

2. Записати наступне число до числа 29. (30)

3. Записати число, яке містить 8 десятків і 6 одиниць. (86)

4. Записати числа 3-го десятка (21-30)

 

Перевіряємо. Котиться Колобок далі, а на зустріч йому Зайчик. От Зайчик йому і каже:

- З’їм тебе, якщо не виконаєш моїх завдань. - Може ми допоможемо Колобкові?

Самостійна робота по варіантах 40+36= 30+28= 70+14= 70+9= 30+25= 15+53= 60+(10+20)= 20+(10+30)=

 

Покотився Колобок дальше, а з кущів виглядає хто? (Вовк), який теж хоче його з’їсти, та хоче щоб Колобок розвязав задачі на обчислення виразів.

 

Задачі: два учні розвязує біля дошки № 297 с.34

2 Знайти: суму а+30, якщо а=40 70-а, якщо а=40.

 

Ведмідь теж хоче щось знати. Геометричні матеріали. Накреслити квадрат із стороною 2 см. Обчисліть його периметр (усно).

Аж тут Лисичка-сестричка так і вертиться біля Колобка, хоче його з’їсти. Не дамо їй з’їсти Колобка?

 

Вставити пропущені числа (взаємоперевірка) 60+5=50+ ? 40+8=30+?

Порівняти числа 40-20 85-5 50+50 80 70+9

 

Д/з №296 с.34, 319 с.36 А тепер Колобок хоче щось всім сказати.

Якщо все ви правильно обчислите приклади, то прочитаєте, що сказав вам Колобок. 6+3=? 9+6=? 15+4=? 19+3=? 1+22=?

 

Автор: Сердюк М.І. (вчитель-методист Рогатинської СЗОШ І-ІІІ ст.№1)

 


Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.03 сек. 2,392,222 унікальних відвідувачів