March 19 2019 23:03:16
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Невеселі роздуми на ...
· Ранние развитие ребе...
· Здійснити перший кро...
· Цифровая графика - м...
· Бізнес-тренінги та п...
Лічильники
Тема: Зовнішньополі тичні пріорите ти провідних країн світу (США, Англії, Франції, Польщі)

Урок 1

 

Тема: Зовнішньополі тичні пріорите ти провідних країн світу (США, Англії, Франції, Польщі)

Мета: визначити головні риси зовнішньої політики США, Англії, Франції, Польщі, з’ясувати суть поняття «політика умиротворення»; формувати вміння аналізувати й узагальнювати історичний матеріал; виховувати учнів у дусі взаєморозуміння між народами.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Обладнання: підручник, стінна карта «Політична карта світу», атлас.

Основні поняття і терміни: ізоляціонізм, умиротворення, політика потурання агресору.

Основні дати: 1933 р.— встановлення дипломатичних відносин між СРСР і США; 1935 р. закон США про нейтралітет; 1939 р. – скасування законів про нейтралітет; 1934р.— угода між Польщею і Німеччиною про ненапад.

 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу

Розминка: Пригадайте значення понять

●        Версальська система договорів;

●        Ліга Націй;

●        Рейнська демілітаризована зона.

 

ІІ. Актуалізація.

Метод «Ґронування» (асоціативний кущ)

Пригадайте основні риси політичного, соціально-економічного розвитку названих країн у міжвоєнний період.

(Учні висловлюють думки, ідеї, пригадують вивчений раніше матеріал і роблять записи на дошці чи аркушах паперу з заздалегідь підготовленими схемами

 

 

1)

 

Економічний розвиток: швидкі темпи зростання, …

 

Політичний розвиток: утвердження демократичних принципів, …

 

Вплив на міжнародній арені: роль США у повоєнних мирних конференціях, …

 

 

 

США

 

 

Шляхи виходу з економічної кризи: заходи «нового курсу» Рузвельта, …

 

 

? …

 

 

? …

 

 

2)

 

Економічний розвиток:

 

Політичний розвиток: основні політичні партії, ..

 

Вплив на міжнародній арені: позиція на повоєнних мирних конференціях

 

 

 

Англія

 

 

Шляхи виходу з економічної кризи: діяльність «національного уряду», …

 

 

? …

 

 

? …

 

 

3)

 

Економічний розвиток:  вплив І світ. війни, …

 

Політичний розвиток: політична боротьба, уряд Народного фронту, …

 

Вплив на міжнародній арені: позиція на повоєнних мирних конференціях …

 

 

Франція

 

 

Шляхи виходу з економічної кризи: заходи урду Народного фронту, …

 

 

? …

 

 

? …

 

4)

 

Економічний розвиток:

 

Політичний розвиток: Конституція 1921р., роль

Ю.Пілсудського ..

 

Становище  на міжнародній арені: «польське питання на Паризькій мирній конференції

 

 

 

Польща

 

 

Режим «санації», …

 

 

? …

 

 

? …

 

 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Метод ажурна пилка

(І етап – робота «домашніх груп»)

Завдання для «домашніх груп»

  1. 1.       Група Вектори зовнішньої політики США.

Виділіть та тезисно запишіть основні ознаки зовнішньої політики США (використовуючи матеріал підручника).

  1. 2.       Група Зовнішня політика Англії. Загострення англо-німецьких та англо-японських суперечностей.

Виділіть та тезисно запишіть основні ознаки зовнішньої політики Англії ((використовуючи матеріал підручника).

  1. 3.       Група Зовнішня політика Франції. Франко-німецькі відносини.

Виділіть та тезисно запишіть основні ознаки зовнішньої політики Франції (використовуючи матеріал підручника).

  1. 4.       Група Зовнішня політика Польщі

Виділіть та тезисно запишіть основні ознаки зовнішньої політики Польщі (використовуючи матеріал підручника).

 

(ІІ етап – робота «експертних груп»)

Учні обмінюються здобутими в «домашніх групах» знаннями, роблять відповідні записи

 

(ІІІ етап – робота «домашніх груп»)

Учні діляться інформацією, отриманою в експертних групах. Під час обговорення учні заповнюють порівняльну таблицю «Зовнішньополітичні пріоритети провідних країн світу» за схемою:

 

Країни

Зовнішньополітичні пріоритети

 

 

 

Коли домашні групи завершили виконання своїх завдань, їм пропонується назвати по одній з рис зовнішньої політики кожної з держав (не повторюючись). Вчитель записує тези на дошці.

 

ІV. Домашнє завдання

Матеріал  підручника.

 Полянський П. Б. Всесвітня історія.1914 – 1939: Підр.для 10-го кл. – К: Ґенеза, 2002. – С. 254 – 257.

Бердичевський Я.М., Ладиченко Т.В. Всесвітня історія: 1914 – 1939: Навч. посіб. Для 10 кл. – К.:А.С.К., 2000. – С. 360 – 365, 369 – 370.

Автор: Рак Сергій Олександрович,

вчитель історії Топильнянського НВК спеціаліст вищої категорії.

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.09 сек. 2,429,620 унікальних відвідувачів