December 12 2018 04:48:57
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Невеселі роздуми на ...
· Ранние развитие ребе...
· Здійснити перший кро...
· Цифровая графика - м...
· Бізнес-тренінги та п...
Лічильники
Практичні методи навчання (Частина 1)
Метод вправ є, мабуть, найпоширенішим, найбільш ефективнішим і пріоритетнішим серед практичних методів по закріпленню знань, виробленню умінь і навиків. Суть його полягає в систематичному відпрацюванні уміння і навиків шляхом розумових дій, що ритмічно повторюються, маніпуляцій, практичних операцій в процесі узагальнюючої взаємодії учнів з вчителем або в спеціально організованій індивідуальній діяльності. Функція методу направлена як на отримання знань, так і на перенесення їх в площину учбових і практичних умінь і навиків з подальшим вдосконаленням до репродуктивного і творчого рівня.
Таким чином, всі види вправ умовно можна розділити на три великі групи: підготовчі, тренувальні і творчі.
Ефективність даного методу досягається виконанням ряду правил і умов. Найважливішими серед них виступають наступні:
- міцне засвоєння теоретичного матеріалу учнями, усвідомлення цілей і порядку виконання вправи; доведення до вимог, учнів, в послідовності дій, застосування окремих прийомів і тому подібне з метою правильного виконання вправи;
- демонстрація вчителем зразків правильного, творчого підходу до виконуваних вправ;
- дотримання дидактичної послідовності у виконанні вправ, обумовленою закономірностями процесу навчання;
- різноманітність вправ за змістом, формі, ступеню складності, пропонованих для виконання учнями;
- побудова системи вправ з наростанням ступеня складності;
-розробка системи вправ з урахуванням індивідуально-особових особливостей учнів (що відстають, із слабкою пізнавальною активністю, успішні, особливо обдаровані, і ін.);
- зв'язок вправ з іншими темами курсу, виконання вправ між наочного характеру;
- оптимальна кількість вправ, достатня для засвоєння конкретного виду знань, вироблення необхідних умінь і навиків;
- обговорення, аналіз і корекція виконаної роботи при активній позиції вчителя і учнів.

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.02 сек. 2,392,224 унікальних відвідувачів