April 03 2020 19:04:10
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Лаяти або не лаяти? Що забезпечує вашій дитині гарні оцінки в школі

Що визначає успішність дітей?Що визначає успішність дітей? Школа, домашня обстановка, талант педагога, рівень інтелекту - це правильні відповіді. Але припустимо, що всі вищеописані характеристики у двох дітей однакові: чому один входить до трієчників, а в іншого щоденник сяє від п'ятірок ?

 

Чи є ще якийсь фактор, що впливає на успіху в навчанні?

 

Це питання схвилювали вчених з Лундського університету (Швеція) . Вони відібрали 200 старшокласників з південної Швеції та опитали їх двічі з інтервалом у три роки. Предметом опитування стали особистісні особливості: характер, темперамент і так далі.

 

Вчені дійшли висновку, що існує «велика п'ятірка» рис, які дуже стабільні і значною мірою визначають нашу поведінку. До них відносяться відкритість, сумлінність, екстраверсія (схильність до вираження емоцій), контактність і невротизм (риса особистості, що характеризується емоційною нестійкістю, тривогою, низькою самоповагою).

 

Одна з цих рис - сумлінність - особливо сприяє хорошій успішності. Невротизм також часто призводить до високих результатів, тому що діти, спонукувані страхом і тривогою, вчаться старанніше. Як не парадоксально, але виявилося, що відкритість, нерідко виявляється інтелектуальним цікавістю, статистично не асоціюється з відмінною успішністю.

 

«Це проблема нашої освітньої системи: вона не заохочує цікавість, а страх - її головний інструмент», - стверджує Піа Розандер, керівник дослідження. «Звичайно, це вкрай негативно позначається на психологічному стані дітей».

 

Вчені виявили цікаву статеву закономірність. Виявилося, що у дівчаток сумлінність асоційована з високим IQ, а хлопчиків - навпаки! «Нерідко буває так, що молоді люди намагаються компенсувати низький рівень інтелекту посидючістю і старанним підходом до справи».

 

Також дослідники відзначають, що успішність інтровертів вище, ніж у екстравертів. Доктор Розандер вважає, що це пов'язано з тим, що екстраверти розпорошують свою емоційну енергію, і їм важче сфокусуватися на навчанні.

 

«Результати нашого дослідження переконливо показують, що педагогіка потребує реформації», - говорить на закінчення Розандер. « Стандартна ж система, замість того щоб шукати індивідуальний підхід, ховає потенційні таланти під вантажем «двійок» і «трійок».

 

Підводячи підсумок попросимо вам, не лайте свою дитину за погані оцінки, а спробуйте зрозуміти, чому вона погано вчиться і чи можна на це вплинути іншими, неагресивними методами.Як варіант можна розглядати різноманітні курсы де дитина зможе отримати не лише нові знання, але й підвищити власну самооцінку.

Джерело: zdorovieinfo.ru

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.09 сек. 2,594,951 унікальних відвідувачів