August 05 2020 04:34:05
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Урок-захист проектів: «Формування індустріального суспільства в Європі та Америці. Франко-прусська війна та Третя республіка у Франції».

Мета: стимулювати інтерес учнів до вивчення історії, їх дослідницьку діяльність; формувати та розвивати пізнавальну активність учнів, творчі здібності; розвивати вміння самостійно одержати нові знання та поєднувати їх в єдину систему, стимулювати саморозвиток учнів; розвивати індивідуальні пізнавальні здібності учнів; виховувати творчу особистість, здатну приймати свої рішення, уміти знаходити й виправляти помилки в роботі інших учасників проекту та відстоювати власні судження й твердження.

Форма проведення уроку: урок- захист проектів

 

Структура уроку

 

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

ІІІ. Захист учнівських проектів

ІУ. Аналіз навчальних досягнень учнів

У. Домашнє завдання

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

Вступне слово вчителя.

 

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

Які країни стали на шлях обєднання у ІІ половині ХІХ століття?

Хто вніс найбільший вклад в процес обєднання Німеччини?

Чи вплинула на ці процеси промислова революція котра проходила у Європі?

 

ІІІ. Захист учнівських проектів

 

Проект №1 «Формування індустріального суспільства в країнах Європи та Америки».

Проект №2 «Франко-прусська війна»

Проект №3 «Третя Республіка у Франції»

 

ІУ. Аналіз навчальних досягнень учнів

  1. Що вам запам’яталось на уроці?
  2. Чи взаємозв’язані між собою події франко-прусської війни та революційні перетворення у Франції?
  3. Чи пов’язані між собою зміни в промисловості та напружені взаємовідносини у Європі цього періоду? Чому?

 

У. Домашнє завдання

Опрацювати відповідний матеріал підручника.

В письмовій формі дати відповідь на питання (ессе): «Чи пов’язані між собою зміни в промисловості та напружені взаємовідносини у Європі цього періоду? Чому?»

Вам нужные деньги? Обращайтесь в КредитКлуб

 

Если вам нужны деньги

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 2

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.07 сек. 2,645,003 унікальних відвідувачів