December 01 2020 03:42:00
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Тема: Культура Давнього Єгипту

Мета: розглянути культурну спадщину давнього Єгипту, умови та особливості розвитку єгипетської культури, щоб усвідомити  її значення в  історії  давнього  Сходу,  дати  уявлення  про  основні  галузі  культури;  характеризувати  давньоєгипетську  писемність,  освіту,  архітектуру  та мистецтво; розвивати вміння самостійно працювати з різними  історичними джерелами.

Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь.

Обладнання:  презентація, дошка крейда підручник

Поняття: «папірус», «ієрогліф».

Хід уроку

І  Організаційний момент

ІІ.  Мотивація навчальної діяльності учнів

Тема і план уроку записані на дошці. Вчитель ставить перед уч-

нями завдання: «Знайдіть ключове слово в темі уроку й поставте до

нього запитання». (Культура)

Що означає культура?

 

ІІІ. вивчення нового матеріалу

робота в групах

Для  подальшої  роботи формуються  5 груп:  «Писемність  і  освіта», «Наукові знання», «Література», «Архітектура», «Мистецтво».учні повинні були підготувати відповідний матеріал удома. На уроці вони захищатимуть свої роботи. Можна використовувати малюнки чи будь-які ілюстрації до теми. Інші учні мають ставити питання. Доцільні й цікаві питання оцінюються учителем.

Завдання до питання «Писемність і освіта»

1.  Батько повчав сина: «Зверни своє серце до книжок. Якщо у писаря є посада в столиці, він буде мати все. Посада писаря краща за всі  інші  посади. Дивись:  нема  посади,  де  не  було  б  керівника. Тільки у писаря нема начальника, він сам начальник над іншими людьми».

а)  Чого навчає батько сина?

б)  Чому,  на  думку  батька,  посада  писаря  вважалася  дуже  поважною?

2.  «Не сиди без роботи. Не проводь жодного дня в лінощах. Інакше горе тілу твоєму. Дотримуйся порад твого вчителя, слухайся його настанов».

а)  у чому суть цього повчання?

б)  Кого і як готувала школа в Єгипті?

Завдання до питання «Наукові знання»

1.  Будується храм або палац для фараона. Подумайте, які знання і які розрахунки для цього необхідні були будівельникам.

2.  Після  розливу Нілу  єгиптянам  потрібно  було  відновляти межі своїх земельних ділянок, дамби.

а)  Які  знання  потрібні  єгиптянам  для  виконання  цих  робіт? Яка наука виникла з цих знань?

б)  Де ще потрібні були людям виміри і розрахунки?

3.  Для єгипетських землеробів важливо було знати, коли почнеться розлив Нілу. Спостерігаючи за нічним небом, люди помітили, що кожного разу перед розливом зірки на небі розташовуються певним чином.

а)  Навіщо єгиптянам потрібно було знати час розливів Нілу?

б)  Яка наука виникла з цих спостережень?

4.  В одному з папірусів є такі задача: «у семи будинках було по сім кішок, кожна кішка з’їла сім мишей, кожна миша з’їла сім колосків, з кожного колоска могло вийти сім мір зерна. Треба порахувати, скільки вийде, якщо все скласти разом». Про розвиток яких наукових знань свідчить ця наука?

Завдання до питання «література» учні повинні записати в зошити, що в Єгипті були різні літературні жанри, а саме: а) міфи; б) розповіді про мандрівників та їх пригоди; в) пісні і приказки селян (але їх дуже мало, бо селяни не могли їх записати) .

Завдання до питань «Архітектура» і «Мистецтво»

IV. Домашнє завдання

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.08 сек. 2,689,454 унікальних відвідувачів