April 03 2020 19:19:22
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Комерційні відносини в шкільному навчанні

Сьогодні процес шкільного навчання сильно відрізняється від процесу, який мав місце ще  декілька десятиліть тому. І відмінність полягає не в різних програмах – якраз більшість предметів вивчаються по тих же підручниках і курсах (що не є позитивним), що і раніше. Основні відмінності полягають в психології самих школярів, впливі на учбовий процес інформаційних технологій, яке, разом з позитивними сторонами, має і ряд негативних.

Сучасні школярі досить рідко вчаться з використанням тільки власних ресурсів і розумових здібностей – враховуючи наявність доступу до найрізноманітнішої інформації, школярі знаходять безліч способів нічого не робити. Твори, реферати, можна знайти на одному з сайтів в Інтернеті, рішення задачі – в спеціальній збірці. І довести, що твір був написаний не школярем, вчитель не має абсолютно ніякої можливості. Навіть якщо він бачить, що мова дуже вишукана для того або іншого учня, а кількість помилок не відповідає його знанням, реальних доказів знайти не вдасться.

Серед багатьох школярів, особливо столичних загальноосвітніх установ, комерційні відносини вважаються нормальними і прийнятними. Хтось платить однокласникові за розвязання задачі, комусь платять за написання твору, інші учні купують у більш старших товаришів відповіді на підсумкові тести і іспити. Поступово такий тип стосунків стає нормальним – добровільно списати свою роботу вже ніхто не дасть. Досить часто учнями отримується контрольна робота на замовлення. І якщо контрольна по математиці, хай і вирішена кимось, може принести позитивний результат (учень побачить хід розвязання задачі, розгляне його, зрозуміє і запам'ятає), то куплені твори не несуть абсолютно ніякої користі.

Для того, щоб викоренити комерцію в стосунках школярів і змусити їх вчитися, викладачам і адміністрації шкіл необхідно провести дуже серйозну роботу, яка зможе дати результат тільки через багато років. Сьогодні основним покаранням за списування,  чужа робота є приватні заходи – виклик до директора конкретного учня, погана відмітка, виклик  батьків в школу, в крайньому випадку, виключення з школи. Але такі заходи не дають абсолютно ніякого результату, ніяк не впливаючи на процес в цілому.

Змусити вчитися сучасних школярів проти їх бажання практично неможливо – для цього необхідно їх переконати, захопити. Викладачам потрібно направити всі сили не на пошук ефективних методів визначення обману і покарання учнів, а на розробку масштабніших програм. Учням необхідно розповісти і показати, наскільки важливе хороше навчання для сучасної людини. Вдалими прикладами можуть бути успішні люди, з якими можна організувати зустрічі в школах.

Діти схильні піддаватися масовим відчуттям, тому ефективним може стати використання конкуренції для того, щоб залучити всіх учнів в процес навчання. Дитині повинно бути цікаво вчитися, він повинен бачити результати свого навчання, знати, для чого це робить і на які переваги може розраховувати в майбутньому. Основною причиною успішного навчання школярів в розвинених країнах є те, що у них є  ефективна мотивація: добре закінчивши школу, учень точно вступає до престижного вузу, а диплом хорошого вузу автоматично відкриває для нього двері багатьох компаній і дає право претендувати на високі посади. Школярі ж більшості країн пострадянського простору вчаться, тому що «так треба», що не сприяє зацікавленості і досягненню успіху, адже в більшості випадків Купить Toyota на зарплату вчителя просто неможливо, і толку тоді з освіти?

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.10 сек. 2,594,961 унікальних відвідувачів