December 12 2018 05:39:41
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Невеселі роздуми на ...
· Ранние развитие ребе...
· Здійснити перший кро...
· Цифровая графика - м...
· Бізнес-тренінги та п...
Лічильники
Борис Жебровський - 21 думка про школу з коментарями адміна на кожен вислів.

Борис Жебровський: 21 думка про школу

 (Із книги «Сам собі думаю»)

 

1. Раніше у школі вчилися списувати, тепер – вгадувати.

Цікаво, а хто саме і при чіїй участі формував систему при якій учнів не цікавить реальне знання, а цікавить виключно оцінка котра доволі часто є субєктивним ставленням педагога до учня. Невже система»дутих» медалістів склалася сама по собі і без жодного втручання владних інститутів?

*  *  *

2. В історії держав так багато ідіотизму і ненависті, що краще у школі вивчати легенди і міфи.

Легенди і міфи це добре, а чи не краще просто сформувати власну концепцію історії держави, а не переписувати постійно шкільні підручники? Невже так складно постійно памятати про те, що народ котрий не має історичної памяті – не має майбутнього?

*  *  *

3. Вже у школі треба вчити переучуватися.

При хорошій роботі педагогів котрі отримували б нормальну зарплатню такої проблеми не було б, адже основне завдання школи, на мій особистий погля – навчити учня вчитися, тоді проблем не буде.

*  *  *

4. Я б створив ще одне міністерство – Міністерство порятунку  дитячої мрії, і підкорив би йому усі інші.

Від чого ж Ви хочете рятувати дитячі мрії? Невже від них самих? Чи Ви у владному кабінеті ніколи не бачили живого учня і не пробували провести урок в звичайній середній школі? Зробіть простий експеримент, на декілька тижнів станьте простим рядовим вчителем, проведіть по 18 уроків в тиждень і спробуйте після цього підтримати міністра в його твердженні про те, що вчителі працюють замало.

*  *  *

5. Коли на початку реформ надягають штани через голову – важко що-небудь змінити: і ходити незручно, і перевдягатися на людях соромно.

Так тут немає нічого дивного, адже у нас в країні основне щось реформувати, нехай на папері, основне щоб була видимість. Тай саму роботу вчителя уже досить давно звели не до викладу матеріалу, а в першу, і основну чергу до писання папірчиків котрі в більшості випадків просто непотрібні. Чого не скажеш про різноманітні корисні сайти, для прикладу http://ukrchina-portal.com.ua на якому постійно публікують новини про українсько-китайських взаємин

*  *  *

6. Дошкільну освіту треба вважати вищою, всі інші – загальними і професійними.

Загальна освіта, це загальна освіта, тим більше, що в кожного виду свої завдання та своя мета.

*  *  *

7. Уміння визнавати свої помилки – ось чому треба вчити в школі.

Почніть вчити дітей на власному прикладі визнаючи свої помилки в управлінні освітою та дайте вчителю хочаб трохи «простору» для діяльності а не заганяйте в усе жорсткіші рамки. Тоді і вчитель буде визнавати свої помилки, а за його прикладом цього навчаться і діти.

*  *  *

8. Хочу відкрити школу, де вчать читати між рядків.

Читати між рядків не потрібно в тому випадку, коли державі не має що приховувати. А в нас все потрібно читати не так сам текст, скільки його приховане значення.

*  *  *

9. Мови вивчив, а що сказати на них – не знає.

Так питання чи вивчив мови? Адже не секрет, що вчити мову із під «батога» нереально, потрібно зацікавити дитину, Можливо є сенс просто поглянути не на радянську директивну систему освіти, а на кращі світові аналоги?

*  *  *

10. Школа – це пульс суспільства.

Тут не по сперечаєшся, проте пульс суспільства останнім часом чомусь став переривчастим і ледь-ледь прослуховується, адже фінансують його так само як і педагогів – на тобі боже, що мені не гоже.

*  *  *

11. У школі вчать тексти, а в житті важливо пам’ятати «підтексти». Підтексти є у кожному творі, але... підтексти українських реалій діти вчать самостійно без жодного впливу педаговів, адже батьки доволі часто кажуть дітям: «Та що той вчитель знає? Якби він був такий розумний, то не жив би так бідно.»

 

*  *  *

12. В освіті треба зрозуміти одне! «Чи те ми сіємо сьогодні, без чого не можна буде обійтися завтра».

 

А вчителі сіють? Адже загнані в жорсткі рамки приписів та інструкцій вчитель не має можливості коригувати процес навчання відпповідно до потреб учнів та суспілства, а внесення змін потрібно чекати дуже і дуже довго.

 

*  *  *

13. Школі потрібна соціальна «Швидка допомога», а не орди перевіряючих інстанцій.

Пане заступник міністра, невже не від вас залежить кількість перевірок у школах? Невже ви вважаєте, що методом прессінгу педагогів ви зможете домогтися вищих результатів у навчанні? Чи все ж таки спрацьовує традиція адміністративного управління? Давайте самі станьте «швидкою допомогою» для шкіл, а не ордою татар котрі налітають з одним завданням – знайти чим більше промахів.

*  *  *

14. Політична боротьба за межами сорому, але є територія, на якій вона недопустима – це школа. Територія школи має стати територією совісті.

Неможливо перетворити школи на території совісті, адже діти живуть не в ізольованому світі і постійно контактують з оточуючими реаліями.

*  *  *

15. Уже всі згодні, що школа має готувати дітей до життя, залишилося уточнити, до якого.

А яке життя ви пропонуєте підростаючому поколінню?

*  *  *

16. Всі революції дорого коштують, в освіті тим більше.

Революції передбачають вакханалії анархії, в нас же не вакханалія а справжній бардак котрий з кожним роком посилюється.

*  *  *

17. Чи існують паралельні світи? Так, це педагогічна теорія і практика.

Попробуйте посприяти тому, щоб ці два паралельні світи хоч трохи пересікались і вчителям-практикам не доводилось постійно переживати за те, що перевіряючі почнуть допитувати по теорії навчання з обовязковим використанням складної термінології котру декотрі з них і самі не розуміють вживаючи там, де це буде на їх думку доцільним.

*  *  *

18. Найненормальніше у школі – безкінечні норми.

Норми є для вчителів, а чи є норми для дітей, котрі будуть хоча б в певній мірі дозволятимуть педагогам зберігати свою гідність і при цьому мати хоча б найменші права.

*  *  *

19. Діти закінчують школу з двома документами – атестатом зрілості і довідкою про хвороби.

Хто ж винний в тому, що діти в більшості втратили інтерес до спорту і постійно стикаються з тим, що, для прикладу, вживання алкоголю нормальне явище?

*  *  *

20. Бізнес має одружитися зі школою і всиновити освіту.

А чому бізнес а не держава? Невже не простіше передбачити достатнє фінансування з державиного бюджету? Адже зараз щкола не може собі позволити купить windows 8 чи будь-яку іншу ліцензійну операційну систем і діти привикають до "піратства".

*  *  *

21. Що гарно у школі – шкідливо в житті.

Правильно, адже у нас освіта направлена на «зазубрювання», а не розуміння. Невже так складно створити умови для того, щоб вчителі мали можливість основну увагу акцентувати на розумінні та практичному використанні вивченного матеріалу? Невже це так складно?

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.08 сек. 2,392,325 унікальних відвідувачів