April 03 2020 19:06:48
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Плакати, кабінет... ...
· ЗМІ для шкіл?
· Оновлюємо кабінет...
· Поступаємо в українс...
· Чому приватні школи ...
Лічильники
Проблеми платної освіти

Проблеми платної освітиПроблема платної освіти є одній з найбільш серйозних і важковирішуваних у вищих учбових закладах країн пострадянського простору. Платна освіта є практично у всіх країнах, паралельно з державним забезпеченням – в США, Канаді, європейських державах, кращих вузах Великобританії і так далі

Особливістю  платної освіти у всьому світі є те, що в інших країнах є дуже чітке розмежування, яке відбувається не на рівні факультетів і груп, а на рівні вузів: є вузи платні, а є безкоштовні, де навчання проводиться за рахунок державних коштів. У всьому світі відсутня практика введення платного і безкоштовного навчання в рамках одного вузу, як це можна спостерігати у вищих учбових закладах Росії, України і низки інших країн, які колись входили до складу СРСР.

Головною проблемою вузів, де є місця для навчання на платній і безкоштовній основах є зміна менталітету керівництва і адміністрації вузу. Як тільки була введена оплата за навчання, функціонування вищих учбових закладів набуло явного характеру підприємництва. Основними завданнями стали такі, як отримання максимального прибутку від студента і бажання його постійно збільшувати. Спочатку процес починається з малопомітних, а потім явніших утисків демократичних свобод, підвищується рівень авторитарності, єдиноначальності керівництва вузу, загострюється боротьба з неугодними особами і структурами.

Для студентів можливість поступити на безкоштовне навчання в більшості вузів практично відсутня. Враховуючи те, що керівництво прагне отримати максимальний прибуток зі всіх джерел, найчастіше на безкоштовне відділення поступають ті, хто в змозі заплатити чималий хабар. Таким чином, можливість вчитися безкоштовно взагалі зникає, що неприпустимо. При розділенні необхідності в оплаті по вузах було б легко – вступ до безкоштовних вузів дійсно дозволяв би не платити за навчання, а в платних всі платили б однаково, унеможливлюючи вимагати оплати неофіційних рахунків керівництва і адміністрації.

Великою проблемою є і відмінність вартості навчання в різних вузах. У всьому світі вартість навчання визначається об'єктивними чинниками – такими, як рівень освіти, викладацького складу, забезпечення студента роботою, додаткові можливості. У вузах же країн колишнього радянського союзу вартість навчання залежить від суб'єктивних причин – престижність закладу, його місцезнаходження, бажання керівництва отримати великий прибуток. Так, вища освіта в Рівному буде коштувати у декілька разів менше, ніж навчання на аналогічному факультеті в Києві при тому, що якість освіти не обов'язкова нижча.

Серйозним недоліком є постійне підвищення вартості освіти, не підкріплене гострою необхідністю і не пояснене реальними причинами, окрім як прагненням чиновників до отримання прибули. На сьогоднішній день дані проблеми стають все більш явними, тому незабаром очікується вживання відповідних заходів, які дозволять усунути найбільш серйозні недоліки.

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 3

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.04 сек. 2,594,954 унікальних відвідувачів