December 12 2018 05:25:49
Навігація
· Головна
· Вчительске буття
· Блог адміна
· Календарні планування з історії та правознавства
· Конспекти уроків (історія)
· Конспекти уроків (правознавство)
· Конспект уроку з природничих дисциплін
· Конспекти уроків для початкових класів
· Методика та методологія навчання
· Освіта мовою закону
· Позакласні виховні заходи
· Статті на різні теми
· Статті на допомогу вчителю та батькам
· Пошук
· Файли
· Фотогалерея
· Зворотній зв'язок
· FAQ
Останні статті
· Невеселі роздуми на ...
· Ранние развитие ребе...
· Здійснити перший кро...
· Цифровая графика - м...
· Бізнес-тренінги та п...
Лічильники
Вибір методів навчання. Розвиток методів навчання (початок)

Підготовка до уроку і його проведення — це ціла наука, в змісті якої є своє місце методам навчання, їх різноманіттю, можливостям їх вдосконалення. Вибір методів навчання — справа складна, пов'язана з цілим рядом обмежень в можливостях, залежностяч від конкретних умов, причин, обставин і так далі Вибір визначається цілями і завданнями всього учбово-виховного процесу, що працює на навчання, розвиток і виховання, в руслі сучасних положень дидактики.


На вибір методів навчання впливає ряд умов і чинників об'єктивної і суб'єктивної властивості. Серед них можна виділити наступні:


1. Вибір методів, виходячи із закономірностей і реально працюючих принципів навчання, що відповідають тенденціям розвитку системи сучасного навчання: - особливості методики конкретної учбової дисципліни (специфіка іноземної мови, для прикладу, досить хороше розписана у підручнику англійська мова Карпюк), її специфіки вимог до відбору визначуваних загальнодидактичних методів; - цілі і завдання змісту уроку, що проводиться; - час на вивчення програмного матеріалу; - матеріально-технічні можливості учбового закладу (ТСО, устаткування, наочна допомога, необхідні площі і так далі); - умови середовища (географічне середовище, соціальне середовище, мікро- і макросередовища); - об'єм змісту і вимог, що підлягають засвоєнню, їх складність.


2. Рівень сформованості мотивації навчання: - ступінь розвинутості пізнавальної активності і інтересу до навчання; - рівень підготовленості учнів (наявність наявних знань, їх ширина і глибина, різноманітність, рівень інтелектуального розвитку, працездатність, організованість, вихованість, сформованість учбових навичок); -особливості учнів (вікові, статеві, індивідуальні відмінності, національні, приналежність до релігійних конфесій, особливості відносин, що склалися всередині класного колективу, регіональні особливості дітей, соціальні відмінності (місто, село), їх життєвий досвід.


3. Тип уроку і його структура: - врахування специфіки побудови попередніх уроків; - наповнюваність класу. 4. Стиль відносин, стиль керівництва учбовою і виховною роботою, стиль педагогічного спілкування, що склалися між вчителем і учніми; можливості і особливості вчителя: рівень його загальної розвиненості і ерудованості, професійної педагогічної культури, теоретичної і практичної підготовленості, методичної майстерності, досвід практичної роботи, індивідуальні особливості.

 

Виробити оптимальні методи навчання можна, виходячи з глибокого аналізу і синтезу вже наявного в пам'яті багатого досвіду побудови уроків різних типів з використанням всіляких варіацій застосування всіх груп методів. Аналіз і синтез дозволяють піти по шляху порівняння композиційних блоків методів з метою їх відбору для проведення наміченого уроку.

 

Далі буде...

Коментарі
Коментарі відсутні
Додати коментар
Будь-ласка, залогіньтеся для додавання коментарів
Рейтинги
Рейтинг доступний лише для користувачів.

Будь-ласка, залогіньтеся або зареєструйтеся для голосування.

Немає даних для оцінки.
Авторизація
Логін

Пароль



Забули пароль?

 Відновити 
Зараз на сайті
· Гостей: 1

· Користувачів: 0

· Всього користувачів: 2,515
· Новий користувач: valentina-kundel
Сторінка завантажилась за 0.02 сек. 2,392,312 унікальних відвідувачів